Daisypath Anniversary tickers

11 August 2009

Suka Kaum Sejenis???

Posted by rAtu saLju™ at Tuesday, August 11, 2009
Salam..
LES?
GAY?
Kadang2 sy pelik ngn manusia disekeliling yg konon nye advance dan mengikut arus kemodenan,tapi yg fitrah hendak di lawan.Pelik bukan? Saya ingin menceritakan sikap yg suka kaum sejenis,atau kata pedas nye,les/gayl.fitrah nye lelaki dan perempuan itu saling memerlukan,namun mengapa mesti melawan takdir yg telah Allah tetapkan sejak azali lagi? Bermula dgn hubungan yg berangkat2 last2 menjadi syg,tangan yg tepuk sebelah tgn manakan berbunyi?...inikan juga hubungan yg dimulai secara songsang haruslah akur dgn fitrah dan kembali kepada pangkal jalan.Jangan lah sehingga kita di azab seperti kaum nabi Luth baru kesedaran dan ampunan Allah mahu didambakan. Dahulu smasa zaman sekolah menengah,sy juga berhadapan dgn situasi dimana ada seorang rakan perempuan yg menyukai sy,sehingga kan bermcm hadiah dan wang sy dapat.Pada mulanya sy anggap dia biasa shaja,namun setealh lama kelamaan dia mcm ingin menguasai sy,dgn siapa sy berkawan.Saya mula merasakan dia tidak normal,segera menjauhkan diri kerana impak nya bukan sahaja dia malah sy juga tidak akan diredhai Allah.

Sy penat menjadi pelarian dr bayangan dia,namun Alhamdulillah,sy bersyukur,Allah menyelamatkan sy.takut pabila sy terjebak padanya,sy x mungkin akan dapat jln keluar.Nauzubillah!

Kepada yg terjebak dilaluan yg slh,kembali lah ke pangkal jln.Allah masih ada dan tetap ada dan syg pada hambanya yg sentiasa bertaubat,lagi 1,penghampiran yang paling hampir dgn Allah adalah dengan solat taubat,semoga hidup kita akn lebih diberkati hendaknya,Insyallah,amin..


3 comments:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ on August 12, 2009 10:25 AM said...

aduhai~

manusia akhir zaman syg~

ezanykun on August 12, 2009 10:35 AM said...

isk2.. bahaya org camni..
semoga dpt petunjuk dr Allah ke arah kebenaran..

Mrs Nurul on August 23, 2009 7:50 AM said...

uish.tak berkenan aku!

Lilypie Maternity tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers
 

CINTA SANG RATU Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez