Daisypath Anniversary tickers

14 September 2009

‘Beraya Gaya Mamee’.

Posted by rAtu saLju™ at Monday, September 14, 2009
Salam...

Nak duet raya RM200? atau mungkin tambahan RM300?...let's check it out!


Hi fellas!...ekceli,sy da nampak contest ni di Nuffnang,jadi bagi nak meriahkan raya nanti,sy anta seberapa banyak E-kad kepada kwn2,...oleh itu sesape yg nak kad raya,meh3 bagi email korg...jom kita meriahkan raya kita dengan semestinya dgn Gaya Mamee! weeeeee..

Korg nak participate pun boleh,sila klik Beraya Gaya Mamee,daftar->create e- kad anda-> hantar! semudah A,B dan C! jadi ape lagi,daripada raya korong je,baik hantar bebanyak e-kad itu dan menang hadiah bernilai RM200 untuk 2 orang yg di berikan oleh ERA kepada penghantar e-kad terbanyak di web Raya Gaya Mamee.Ade beberapa jenis e-kad yg leh anda ciptakan,seperti..


~animasi~

atau


~riang ria~

atau mungkin juga


~muzikal~

Setelah reka,anda hantar la kepada rakan2,meriahkan Syawal ini dan gembirakan mereka. Malah ini juga kejutan yang akan mengeratkan silaturrahim sesama rakan anda.

Bukan itu sahaja anda juga berpeluang untuk menang sebuah rumah terbuka secara PERCUMA oleh Mamee Sllrrrp di Hari Raya ini yang akan dihoskan oleh selebriti-selebriti Akademi Fantasia kegemaran korang seperti Mila, Hafiz, Aril dan juga DJ radio Era! so don't miss it babeh! Sgt masyuk ini contest...

Jika anda juga seorang nuffnanger seperti cet Ratu,anda berpeluang memenangi hadiah berupa RM300 jika anda menulis entri Beraya Gaya Mamee ini di blog masing2 dan berjaya di pilih sebagai pemenang. Wang itu akan terus di kreditkan dalam akaun Nuffnang anda. Belum lagi menjadi ahli? Boleh aje,klik Nuffnang.Daftar n tules entri,mana tau rezeki bulan Ramadhan ini kan?..dapat wet raya!..Insyallah.

jadi smua,jgn lepaskan peluang untuk collect duet raya di bulan Ramadhan ini.Peraduan bermula 7 September sehingga 18 September ini.

Jumpa lagi!


4 comments:

ezanykun on September 14, 2009 11:57 AM said...

kalau mng ajak la sy gak pegi rumah terbuka cik ratu ek.. hehe..

fikri91 on September 14, 2009 5:40 PM said...

oooops...
terklik plak iklan nufnnang cik ratu...

oranglidi on September 14, 2009 8:07 PM said...

wah.. cam best

rAtu saLju™ on September 15, 2009 8:00 AM said...

ezany~~ of coz..sume member blog ratu,ratu nak ajak...ezan kn bwak cet rhea skali...

tapi91~~ masyeh klik..klik la lagi

oranglidi~~ mmg best pun...meh3..

Lilypie Maternity tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers
 

CINTA SANG RATU Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez