Daisypath Anniversary tickers

18 October 2009

Blog sawang?

Posted by rAtu saLju™ at Sunday, October 18, 2009
Salam smua...

Perintis
- Mereka adalah perintis.
- Secara semulajadi mereka mempunyai sikap ingin tahu dan suka mengambil risiko serta sangat bersemangat (enthusiasm). - Mereka perlukan kepelbagaian dan tidak suka disekat.
- Dunia ini adalah sekolah mereka, mereka memerhatikan setiap peluang untuk mempelajari sesuatu daripada setiap situasi yang ditempuhi.
- Persoalan yang bermain difikiran mereka tidak pernah terhenti.
- Golongan ini dinasihatkan untuk melihat sesuatu dengan teliti dan mendapat semua fakta yang diperlukan sebelum membuat sesuatu kesimpulan. Golongan terkenal yang mempunyai nombor lahir 5: Abraham Lincoln, Chorlotte Bronte, Jessica Walter, Vincent Van Goh, Bette Midler, Helen Kellar dan Mark Hamil.

Erm,ya all nmpak x ayat2 yg berterabur kat ats tu..ekceli sy maen muka buku(facebo0k) n terjumpa test ni,sje la amik kan?..test rahsia jumlah tarikh kelahiran.Erm,ada juga yg betul..mungkin ini hanya kajian yg mungkin betul dan mungkin juga tidak,tapi suka sy positif sntiasa...=)

Sorry agak bz sket ngn life,jarang update blog yg agak telah bersawang ini.Sy juga sebuk ngn pembinaan blog baru untuk penjualan tudung yg ala2 ariani.Saya cari dalam kadar harga sederhana yang berpatutan,tdak la semahal ariani..Oleh itu,sukunglah cet ratu hendaknya...insyallah..

Skarang juga ratu sedang gian untuk melihat movie2 yg didownload..hehe...x tau la..mungkin boring kut..adeyhh.blog masih lagi kucar kacir,entah kat mana silapnya..sy pon x tau la..adehhh...mudah2an cepat2 la 'sembuh' nya...

ok guys,smpai sini dlu k...taking care!~

2 comments:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ on October 18, 2009 11:04 AM said...

sayang!!

woot!!

skang ku banyak menulis kat blog BM sayang~

eh, ada FB?

tak join daku pon~

sedey...T___T

rAtu saLju™ on October 19, 2009 9:41 AM said...

heheh..sape kata x join mu...aku cuba cari fb mu namun x ketemu...lalalal~nti ku join mu!

Lilypie Maternity tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers
 

CINTA SANG RATU Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez