Daisypath Anniversary tickers

25 September 2009

Jom Raya lagi...!

Posted by rAtu saLju™ at Friday, September 25, 2009 4 comments Links to this post
Salam kemeriahan syawal untuk semua!~

Erm,alhamdulillah,kami telah selamat smpai ke bumi Penang setlah berpoco2 di Johor dan Sg Buluh sekian lamanye..ahaksz!~

Ratu xmo cte panjng,biar gambar yg bercerita segala2nya..haha~



~ni ngan ank buah sedara..daku bergelar- mak uda~




~ berpoco2 di johor..~




~ 3 dara pingitan...lalalal..go green~

ok,itu saja untuk kali ini..oh ya...ucapan masyeh buat En Denaihati kerana hadiah beliau..ni ratu sertakan bukti pembelian..hahah~



Arigato gozaimasu...! untuk smeua,jom pi open home...lalala~

17 September 2009

Aldilfitry~Salam untuk Umat Seluruh Alam!

Posted by rAtu saLju™ at Thursday, September 17, 2009 6 comments Links to this post
Salam Perpisahan Ramadhan buat semua pencinta Sang Ratu!

Hye semua,semoga Allah sentiasa melimpahkan taufik dan hidayah kepada semua!..syukur sekiranya sehingga ke hari ini,kita dapat berpuasa dgn sempurna disamping melakukan amal2 yg meningkatkan rohani...Alhamdulillah..

0h ya,sila lihat gambar untuk kemeriahan berganda,ini la geng poco2 kami,Ratu+kak ipar+adik..



situasi di ats adalah mengenakan kak ipar(tudung puteh) yg blur kala itu..hehe..nakal kami!



Oh,gambar mengalami ganguan gempa bateri...heheh~

Kami masa ni otw ke masjid untuk berbuka puasa pada hari semalam,seusai solat maghrib,kami terus membeli kasut raya,ye...ingin tgok kasut raya Ratu?..erk..sungguh gedik,ucapan pertama adik Ratu...haishh..tapi saje je,ratu pon saje2 beli..

jeng...!




Heel dia hanya 1 kot...ntah,memula mmg x nak heel..payah..tapi tu je ade...belasah je la...kih3...sgt cumel juga ya bila dah post ratu sila jgn masuk bakul dan sorong sendiri.

0k,sempena kedatangan syawal sebagai perayaan kemenangan melawan nafsu,Ratu ingn memohon maaf jika ade ayat2 cinta @ perkataan yg mengguris rasa...Salam Aidilfitri buat semua,ratu akan balik Kuala Lumpur(jmpa opah,mak ayah) petang ni dan balik Masai,Johor(kg umi) pada esok hari.Doakan Ratu selamat pergi dan pulang,insyallah,aminn...


~Ratu dan umi~

Akhir kalam...Salam AldilFitry,makan berpada,jgn lupa puasa enam semua!...Jumpa lagi slepas raya,Insyallah..!



15 September 2009

Pelawat ke 44,444 blog Denai hati

Posted by rAtu saLju™ at Tuesday, September 15, 2009 6 comments Links to this post
Salam Keindahan Ramadhan untuk semua!

Maaf,sy sngat sejuk dan blur kala ini,bukan ape...sy x sangka sy berjaya menjadi pelawat blog Denaihati yg ke 44,444...erk,mcm x betul je sy rasa.Jap2,tgn mengeletar...sy da tarik napas pun masih lagi mngeletar,sma situasi mcm kala sy teruja nak lihat pemenang pertandingan yg Jardness anjurkan..erk...aduhai hati tenang laa...subhanallah...subhanallah~

Sebenarnya,sy jrg tggalkan jejak(komen) di blog Denaihati kerana sy silent reader setia dia,entri2 dia bagus dan berinfo,alhamdulillah,ada juga dikalangn blogger yg masih pk risau tentang agama.Sy bca entri2 itu selalu..kdg2 2,3x..heheh~.Oh ya,x payah meleret2..ni sy nak tunjukkan bukti pembelian sy sebagai pengnjung ke 44,444...

satu..

dua..

jeng...




Ok guy..x reti nak wat camne sbb dah sejuk sgt ni...huhuhu...to Zara cayang..klu nak tudung tu just promosi RM10..he...postage free..ok?..just msg me darlinks!

Kepada Encik denai hati,sy harap tuan berpuas ati ngan bukti ini..Terima kasih kerana anjurkan pertandingan ini...

14 September 2009

‘Beraya Gaya Mamee’.

Posted by rAtu saLju™ at Monday, September 14, 2009 4 comments Links to this post
Salam...

Nak duet raya RM200? atau mungkin tambahan RM300?...let's check it out!


Hi fellas!...ekceli,sy da nampak contest ni di Nuffnang,jadi bagi nak meriahkan raya nanti,sy anta seberapa banyak E-kad kepada kwn2,...oleh itu sesape yg nak kad raya,meh3 bagi email korg...jom kita meriahkan raya kita dengan semestinya dgn Gaya Mamee! weeeeee..

Korg nak participate pun boleh,sila klik Beraya Gaya Mamee,daftar->create e- kad anda-> hantar! semudah A,B dan C! jadi ape lagi,daripada raya korong je,baik hantar bebanyak e-kad itu dan menang hadiah bernilai RM200 untuk 2 orang yg di berikan oleh ERA kepada penghantar e-kad terbanyak di web Raya Gaya Mamee.Ade beberapa jenis e-kad yg leh anda ciptakan,seperti..


~animasi~

atau


~riang ria~

atau mungkin juga


~muzikal~

Setelah reka,anda hantar la kepada rakan2,meriahkan Syawal ini dan gembirakan mereka. Malah ini juga kejutan yang akan mengeratkan silaturrahim sesama rakan anda.

Bukan itu sahaja anda juga berpeluang untuk menang sebuah rumah terbuka secara PERCUMA oleh Mamee Sllrrrp di Hari Raya ini yang akan dihoskan oleh selebriti-selebriti Akademi Fantasia kegemaran korang seperti Mila, Hafiz, Aril dan juga DJ radio Era! so don't miss it babeh! Sgt masyuk ini contest...

Jika anda juga seorang nuffnanger seperti cet Ratu,anda berpeluang memenangi hadiah berupa RM300 jika anda menulis entri Beraya Gaya Mamee ini di blog masing2 dan berjaya di pilih sebagai pemenang. Wang itu akan terus di kreditkan dalam akaun Nuffnang anda. Belum lagi menjadi ahli? Boleh aje,klik Nuffnang.Daftar n tules entri,mana tau rezeki bulan Ramadhan ini kan?..dapat wet raya!..Insyallah.

jadi smua,jgn lepaskan peluang untuk collect duet raya di bulan Ramadhan ini.Peraduan bermula 7 September sehingga 18 September ini.

Jumpa lagi!


13 September 2009

Syukur dengan kehadiran 'dia'..~

Posted by rAtu saLju™ at Sunday, September 13, 2009 4 comments Links to this post
Salam Ramadhan di sluruh alam!~~

Hehehe...sy dari pagi ni baru mcm percaya yg sy da ade.....HP BARU! yay!,semalam rasa blur n penat sgt..pagi ni baru ade perasaan sedikit..setelah bermesra ngn 'dia' x sampai 1 malam..lalalal~

Memula ingt nak serbey je dlu smlam..tapi alih2 dah diskas2 ngn t0kei kedai tu,jalan terus~ sy mmg sorg yg ssh sket wat keputusan selalu x pk diri sndri dlu,tapi ni kira hadiah untuk diri sendiri la kan?kan?

Nak kata excited sgt tu xde la,besa2 je.Alhamdulillah syukur,tu perkataan yg sy gambarkan perasaan sy,ala...hp besa2 je kan?xde la mahal sgt,janji x over bajet raya saya,ekceli nak beli fon ni da lame snar nya,tapi tu la ade je halangan.so pas ni,bnyk benda lagi sy kena pk dan settle kan 1 1.Impian2 sy...he~

Sy kena kerja dgn lebih keras lagi agar selepas ini pabila telah memulakan 1 kehidupan baru,sy akan lebih memandang jauh.Kerja keras bukan sekadar kerja duniawi,sy juga sedang banyak muhasabah diri dan meningkat amalan rohani.Tidak ingin lagi jatuh dan menangis ditempat yang sama lagi! sama sekali tidak mahu!Insyallah,mudah2an ...amiennn~

0k guys,sampai sini dlu k..meh kita share pic hp yg cet ratu baru beli semalam..2nd hand,namun sy sudah teramat2 sgt bersyukur...duet hasil titik peluh itu berkat...Alhamdulillah..adios guys!

Salam..


12 September 2009

Segalanya Tentang kekasih baru Ratu!

Posted by rAtu saLju™ at Saturday, September 12, 2009 5 comments Links to this post
Salam Ramadhan al-Mubarak semua...~

Nak kata tepu sgt x de la..tapi pagi ni mmg buat sy tepu sal 1 perkara,pendrive sy ilang..adehhh...dugaan bulan posa ni..tapi apapun semuanya dari kecuaian sy sndri..pasrah je la..

0h ya,hp kecilku slalu wat meragam 2,3 hari ni.sesuka hati dia je nak memadamkan diri kala ku perlukan dia! hampeh tul.Sgt tensi,tetapi x pe..mampu bersabar kerna iman masih ada dlm hati.hu~sabar ina..sabar...oleh hal kerana itu
(ayat BM ku telah di cencalokkan.) Ayah pun mnyuruhku untuk jgn berdegil degil sgtkah daku? untuk mencari di pelusuk bandarraya ini hp idamanku..mahu tau hp ape?

jeng...

jeng..

.



tadaaa! ni la SE W595 (sila jgn membelitkan lidah) yg ku idam2 sehingga x bawak dlm mmpi..kaler yg di idam kaler biru,sbb ijau x de...adehhh~

Ehem2,bila da smpai ke perenggan ini,terasa mcm x ley
blah plak tajuk entri,namun apakan daya,sesekali mesti kn poyo sket..kih3...oh ya..setelah pakwe ke 2 itu,ni la barisan pakwe2 yg slalu wat sy geram dan cium2 dorg ni...*geram*.selain sgt manja dan ngada2 mereka juga x mau tdo jika x de org di keliling mereka...cehhh...ngade2 sungguh!Tapi tetap ku syg mreka2 itu..huhu~


~nama sy white..~



~white,grey,snowy n puss~

0k la guys...smpai sni dlu..nak pi cari resepi dlu..nak tamatkan entri camne ea?...
noktah sudey~


11 September 2009

Exclusive ruangan untuk Contest dr JARDNESS.com!

Posted by rAtu saLju™ at Friday, September 11, 2009 5 comments Links to this post
Salam seceria Ramadhan semua....

Masa jln2 gi blog kwn2,sy nampak contest ni kat blog zara..my luvly fwen..Then,dia watkan sy teruja untuk masuk contest ni dari JARDNESS.com,x tau la layak @ x..just nak cuba..Klu menang,i share wit u all guys..! Insyallah..share the story maaa.

Ini untuk cntest Best Moments of Ramadhan'

Here u are J..da pic..




The pic story~~ Saya yg berbaju & tudung hijau.Gambar ni adik yg tolong amikkn,tgah tolong2 masa tyme kenduri nak buka puasa di surau taman,kami masak dri pagi,x kira letih @ penat.Namun hati kami kuat bersatu nak m'beri org2 yg berpuasa makan.Kerna fadhilat yg amat banyak dan berkat.Disini juga kami menjadi 1 hati selain 1 M'sia.Gotong-royong yg smakin dilupakan oleh masyrakat,kami buktikan.Gambar ni mmg memorable la,sbb x tahu bila lagi kami akan dpt berkumpul dan melakukan gortong royong bersama2 mcm ni..Penat lepas masak pun letak tepi tgok guest yg mmg ramai gila!..best la..i luv dis pic..it's candid actually buddy!

T0 Jard,i hope u accept it...thanks! =P

p/s-hope ok la ni...luv u all dude~

10 September 2009

Persediaan Syawal..perlu ke?

Posted by rAtu saLju™ at Thursday, September 10, 2009 3 comments Links to this post
Salam ceria semua...

Amcam bro n sis? ade brann x me nye layout baru...kih3...ayat mcm puji diri sndiri je...cait...sje je nak wat pembaharuan...sila jgn memeningkan pla anda..kerna jgn ribut2..tenang aja donggg~...ding dong!

Skang ngah pening sket nakw at kueh raya ape...adehh...yg sy tau hanya cornflakes madu..wawawa..ye sy tau itu budak drjah 1 pon tau buat..sila jgn marahkan sy..ok....tu yg sy berusaha untuk mncari resepi2 yg agak2 sedap...gulppp..agak2?..mengapa?..heheh~

1 b frank,sy x siap 1 ape pun untuk lebaran ni,hatta baju raya,malah tudung,kasut dan senagkatan dengannye pon sy x siapkan lagi...lalalal~..ntahla..mcm raya ni hnya untuk bermaafan buat sy x pk sgt sal baju dan semua yg bersangkutan ngn raya..

K0rg dah siap semua ke?..oh ya,smalam kami ade wat kenduri sket..a.k.a moreh la kat surau taman kami,esok je sy apdate pic2nye k..Insyallah~

08 September 2009

Peribadi anda melalui bulan Hijrah!

Posted by rAtu saLju™ at Tuesday, September 08, 2009 2 comments Links to this post
Salam Ramdhan yg penuh berkah!

0k,arini merupakan edisi khas untuk para pembaca cet ratu syg..Ingin mengetahui rahsia perilaku mengikut bulan kelahiran Islam(seharusnya kita guna bulan ni)...mari kita cek it out!

Terlupa anda lahir bulan ape? klik sini

J0m kita usha sama2...cet ratu lahir pada 14 Jamadil Akhir...pas dah tau,u can post da comment gtw ya all bulan ape k!

Muharram
Bersifat pendiam, sihat fikirannya. Mungkin akan menjadi bodoh jika tidak mendapat didikan yang sempurna, walaupun begitu, jika dididik dengan baik, dia boleh menjadi cerdik kerana bakat fikiran yang pintar cerdas ada padanya. Dia mempunyai keinginan yang baik dan selalu berada dalam selamat.

Safar
Tabiatnya buruk. Dia tidak suka mengakui kesalahannya. lbubapanya perlu mendidiknya bagi menghilangkan tabiat buruk itu, jika tidak, kehidupannya akan menjadi susah di kemudian hari. Walaupun begitu, sekiranya dia melakukan sesuatu untuk kepentingan dirinya, selalunya ianya akan mendatangkan hasil.

Rabiul Awal
Perwatakannya baik. Mungkin dia akan mendapat pangkat besar, menjadi orang berpengaruh atau kaya tanpa diduga. Dalam pekerjaan ramai yang suka.Sifat negatif dirinya termasuklah kurang sabar, hatinya keras dan mudah marah.

Rabiul Akhir
Perwatakannya jahat. Hatinya tidak tetap. Fikiran dan kemahuannya lemah, buruk nafsunya, kasar wataknya, mudah mengangkat tangannya. Kehidupannya menjadi sukar kerana tabiat buruknya itu.Ibubapa menempuh kesukaran dalam mendidiknya.

Jamadil Awal
Dia mempunyai tingkat keyakinan yang tinggi. Dia berani dan nekad, kadangkala melakukan sesuatu yang bodoh atau bahaya. Walaupun begitu, keberanian dan tekadnya itu akan menunjukkan hasil usahanya, yang menemui kegagalan juga.

cet ratu bulan ni -->Jamadil Akhir
Wataknya berani, dia hormatkan orang lain. Berbagai kepandaian ada padanya. Apabila dia tahu bahawa dia salah atau keliru maka dia mudah mengakuinya,tapi bila dia tahu dia benar, pendiriannnya keras dan tidak mahu mengalah. Semasa kecilnya, ibubapanya perlu mendidiknya dengan baik agar terserlah sifat-sifatnya yang baik itu, kerana jika betul didikannya, masa dewasa ia akan menyenangkan kedua orang tuanya.

Rejab
Semasa kecilnya dia degil dan nakal. lbu bapanya patut mendidiknya dengan baik agar dia dapat menerapkan nilai-nilai yang baik. Ketika sudah dewasa, dia suka bersikap merendah diri dan bersikap tidak tahu menahu. Ini agak berlainan dari sikapnya semasa kecil. Walaubagaimanapun hidupnya selamat dan sentosa.

Sya'aban
Perwatakannya baik. Hidupnya selamat dan rezekinya tidak putus-putus. Sewaktu kecilnya dia mudah mengalah semasa bermain dengan kawan-kawan. Kelakuannya baik, berbudi bahasa hingga semua orang sayang padanya.Masa dewasanya dia akan berjaya dalam segala kerjayanya danmudah mendapat rezeki.

Ramadhan
Dia baik, pendiam, suka merendah diri. Dia tidak angkuh kepada teman yang dikenalinya. Dia tidak suka menonjolkan diriya. Kehidupannya selalu selamat.

Syawal
Perwatakannya keras. Hatinya keras. Dia tidak suka dikalahkan oleh orang lain. Hal ini membahayakan hidupnya, oleh itu ibu bapanya perlulah mendidiknya dengan betul bagi menghilangkan tabiat buruknya itu. Jika tidak kehidupannya menjadi susah kerana perangai keras hatinya, dan dia selalu bergaduh terutamanya dalam hal mencari rezeki.

Zulkaedah
Perwatakannya pendiam. Banyak perkara baik pada dirinya berubah menjadi buruk. Dia banyak berfikir, kerana sifat ini, satu hari nanti dia akan mendapat hasil yang baik dalam kehidupannya. Tetapi oleh kerana banyak berfikir, perbuatannya kadang kala menjadi keliru. Dia seharusnya bertindak tanpa terlalu banyak berfikir untuk mendapat hasil yang yang memuaskan.

Zulhijjah
Jika dia jahat dia terlalu jahat, jika baik terlalu baik pula. Dia sering mendapat padah dari perbuatannya sendiri. Dia sukar mengawal perasaannya, kadangkala terlalu berlebih-lebihan atau sebaliknya. 0leh kerana dia tidak dapat memberikan garis pemisah, dia sukar mempertimbangkan baik buruk perbuatannya. Dia seringkali menyesal kerana kurang hati-hati dan kurang pertimbangan.


Ini hnya mngkin skar kajian,namun pembentukan sahsiah ank2 adalah ditentukan oleh didikan ibu bapanya,insyallah...wallau'aklam~

05 September 2009

Keinginan dalam keterpaksaan

Posted by rAtu saLju™ at Saturday, September 05, 2009 5 comments Links to this post
In the name of Allah,the Most Beneficent, the Most Merciful
Salam ceria semua!

Hidup ppuan ni adakalanya ibarat bola,di guling ketengah ketepi tanpa belas simpati,hanya terpaksa mengikut haluan si pembaling.Usahkan ckp psal hak dan kesamaan,peluang untuk berinteraksi hatta sedikit di tolak ketepi.

Adkah semua urusan perkahwinan harus di tetapkan oleh pihak llki tanpa mgambil kira dr pihak prempuan? mengapa mesti hati dan perasaan family llki yg harus di jaga? "Kalau ada jodoh x kemana" ini ayat klise yg paling sy geram sgt bila di tutur pabila urusan penting di ambil enteng!.Harus menunggu lebih lma mana lagi?P'puan slalu di pandang prejudis pabila usia smkin meningkat...andaru la,x laku la,memilih la,x mandi bunga la,x bergetah la...tapi llki? konon mkin ummmph!...pi blah!!

Hati prempuan,dan urusan2 laennye harus di campak ketepi ke?dimana sikap melayu yg kononnye amat berbudi bahasa itu,namun pabila kena batng hidung sndiri,langsung berbody cakap lepas! huh! manusia~

Kenkadang sy juga terikut ngan emosi seorang wnita,namun situasinye jika sy terus di anjak adakah sma jika sy kuat?..persoalan ini ikhlas sy jwb SAMA! oleh itu sy kuatkan smngt dan tekad,x perlu lagi terus2an menangis andai itu mmg takdir penguji Allah pada kita.Harus terus redha dan terima dgn sngt2 terbuka.Siapa tidak mahu bahagia bukan?

Jika situasi ini terhadap di hadapan anda,segeralah munajad padaNya dgn solat Taubat,kenapa taubat?..kerna kala itu Allah sgt hampir dgn hambaNya dr solat hajat.Insyallah...mudah2an dunia yg hanya tmpat snda gurau dan pengujian ini mampu kita hadapi dgn tabah!.insyallah~

~jmpa lagi~

03 September 2009

Kawen pon kn syarat? Aduhh..

Posted by rAtu saLju™ at Thursday, September 03, 2009 6 comments Links to this post
Salam..



Kdg2 sy pelik ngn dunia skng,katanye da siber,maju,ke depan n bla..bla... tapi bila bab kebenaran kawen masih nak ade kata putus,sstgh kes adalah taboo dan x le di persoalkan,bila persoalkan menda Allah yg 1 ni akn mengundang gunung berapi yg akn meletus bila2 masa..

Mengapa ibu bapa ssh nak beri permission anknye kawen muda/awl?Alasan seperti x cukup wang nak sara ank bini sy rasa da x releven pada zaman skng! hatta pemberi rezeki adalah Allah,sy yakin itu sgt2.Percay
a@ x snarnya makcik2 yg jual nasi lemak,pisang goreng @ kueh2 di tepi jln tu snarnye la penyumbang ekonomi terbesar dlm keluarga,jadi tolenrasi antara suami isteri boleh mengharmonikan keluarga.

Zaman skrg bukan stkat llki berkerjaya,wanita turut juga menyumbang tenaga,jadi hasil dikongsi bersama.Selepas berkahwin,masih ada mak pak yg masuk cmpur hal keluarga ank nye,ini yg slah,spatutnye mereka dibiarkan mengemudi sendiri,jatuh bangun sndiri dan gado2 pun masing2 tau cite.Ini bila mak pak n mak pak mentua msuk campur,lempeng hangit pun jadi masalh besar.Sungguh x releven!Klu skdar menasihati tanpa jdi pereka cerita,itu xde mslah..

Alasan ke 2 plak 'elok2 la kenal hati budi dulu'. Huh!,nak kenal sampai bila? sstgh dah bercinta 4,5 tahun tapi bila semua kemanisan bercinta yg sepatutnye di rasai ketika berkahwin jadi tawar.Klu dlu i sanggup renang lautan api,tapi skng lecak pun dia suh bini dia yg lalu..hampes! itu la penyebab kadar perceraian smkin meningkat,kerana mak pak x paham,berilah pasangan itu bercinta bnyk2 pas kawen.x perlu 'mendalami' hati budi sgt,klu kita da solat istikarah,n dan yakin ngn pilihan yg kita pilih,insyallah Allah akn bantu. Perkahwinan adalah perkongsian,tolak ansur dan cinta sehingga akhir hayat....

Sy x nak jadi hipokrit kepda pembaca,sy snarnya x suka bila pertunangn di buat lama2,dugaan nye lagi hebat,lagi ssh nak hadapi,snarnya kadar putus tunang pun sama banyak ngn cerai,tapi x de kajian menyeluruh,pabila tunang dan umpama diberi green light oleh mak pak,kesudahannye terlanjur (sbb kn kumpul wet berbelas ribu nak kawen).Bila da di tebuk tupai,si teruna plak trsampuk ngn bidadari baru,terus la i nak putus tunang! no love in my heart anymore,ceh!


Dunia skng bukan mcm dlu,dlu ppuan duk umah,pkai pun x de dedah sna ini,skng kat TV pun ade iklan n rncgn lucah dlm x sdar.Dengan internet lagi,aduh..mcmana nak jg iman! ppuan mngkin boleh,tapi llki? sy rasa rmai yg x boleh 100%.Tapi ini yg mak pak x paham,dia ingt zaman P. Ramlee sma ngn zaman rock Search,zaman itu sdah berlalu.Fahamilah jiwa muda ank2 anda.Mereka berhak untuk bahagia seperti anda..erk...mengapa emo sngguh cik ratu kali ini?...entahla...

ok guys...smpai sini dlu...klik nuffnang sma k!..daaaa~
echi Pictures, Images and Photos

02 September 2009

Tepu yg tepung!...

Posted by rAtu saLju™ at Wednesday, September 02, 2009 3 comments Links to this post


Salam dan Salam Ramadhan semua..

Apa khabar untuk smeua pencinta blog ratu?..harapnye dlm keadaan yg sehat dan gumbira sentiasa.Ekceli sy sedikit tepu sket,kerana kaki dan tgn sejuk pas sahur pagi tadi..dlm cc ni pon da rase mcm ais...wakakak..~





Masih lagi sebuk dgn mmbuat kueh disamping menjual bro0ch,sbb tu sy kurang masa nak tempekkan di blog bisnes shawl yg terbaru,hope sume sabar menanti,sy pon sedih gak ngn keadaan yg berlaku skng ni...aduhai..moga ada kesempatan.





Ok la guys...nak gi kuar cc dlu..ape2 hal..jumpa lagi..slmat posa k!

Lilypie Maternity tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers
 

CINTA SANG RATU Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez