Daisypath Anniversary tickers

26 September 2010

Ohhh,tua-tua Keladi,Makin Tua Makin Berisi...

Posted by rAtu saLju™ at Sunday, September 26, 2010 0 comments
Salam...

Apa rasanya,bila kau dibaringkan dengan wang yang bertaburan,mandi di spa yang berkelas tinggi dan menaiki kereka sport yang harganya lebih best dari Nissan FairLady si Shahir? owh,..bestnya,namun apa harga yang perlu korg bayar?..of course body babeh!
Ni celeb yang kipas-susah-mati si tua keladi.Janji duit dapat masyuk apa salahnya kan?..Eh,semua ppuan ni mata duitan ke?xde la sangat tapi ayat biasa "Ala,untuk masa depan" kuang3..Bukan salah tapi elok la berpada.

 Ni si Janet dgn saudagar syarikat rakaman. (x mo kalah!)



 Ni Naomi Campbell,si model berjaya la kononnya (pilih tua gak!)


 Salam Hayek,dia ikat lelaki tua ni ngan anak dulu..(owh,produk kuar dulu baru kawen!)


 Sang Tyra Banks,(da nama pun bank kan?..hehe)

Artis M'sia ku x mo komen,ada tu memang ada.Malah belambak! tapi untuk anda bak kata Abg Bil (awww) "Lu pikir la sendiri!"...

Jumpa lagi ols..salam

25 September 2010

Main Game Bill Gates Sampai Muntah!

Posted by rAtu saLju™ at Saturday, September 25, 2010 2 comments
Salam guys!

Hahaha...ku sgt addict dgn game kala ini.Sampai cari download yg crack semata2 mahu menghabiskan kerja 'berfaedah' itu.Fuyooh!
p/s- ini adalah game Ranch Rush..wuahaha (promote nmpak!)

Selagi exam kanak2 di sekolah masih lagi belum selesai,selagi itu la otak ku menjadi amat tepu seperti tepung.wuahha~ sgt tensi. Oleh itu daku menghabiskan sisa2 masa yang terluang (terluang la sangat) untuk main game online sehingga muntah!
Ini adalah amalan yang paling baik untuk dicontohi oleh semua umat pembaca ya! (hehe-ayat x ley blah). Erm...minggu depan ada 2 majlis kenduri rakan sekolah yang harus amat hadirkan diri. Namun kereta plak wat hal..alahai..~ dugaan apakah ini ya Allah?

Taip belog sambil dengar lagu Denting dari Melly ni wat teringat sangat kat hubby..Alahai...nak buek lagu mano,sorang kat tengah M'sia,sorg lagi utara..ambik kau! Uwaaa~ miss him badly!
okla,untuk uols..sila la layang lagu jiwang ala2 nak nangis ni..jumpa lagi..tata~ 
Salam


23 September 2010

Cerita Manis Beraya Sebagai Isteri Kali Pertama...

Posted by rAtu saLju™ at Thursday, September 23, 2010 0 comments
Salam kepada semua pembaca..

Hari ni da masuk hari 14 Syawal,hampir separuh perjalanan raya telah kita lalui bersama.Namun,saya masih belum menghulurkan maaf dan mengucapkan Salam Aidilfitri kepada semua umat Islam khasnya pembaca blog ini.




Masih belum menunaikan puasa enam? Cuba la meluangkan masa buat Yang Maha Esa tanda bersyukur kita padaNya dengan menahan nafsu selama enam hari lagi. Alhamdulillah,tahun pertama saya bergelar isteri,beraya mengucup tangan suami,walau kemaafan sudah selalu saya pohon kala ada khilaf antara kami,namun 1 Syawal tetap menyimpan 1 kenangan manis dan syahdu.




Beraya kali pertama ini juga saya lihat kalut juga ingin menetapkan semua,maklumlah pengalaman pertama.Harus semua hati perlu dijaga sementelah kala majlis walimah kami ada sedara yang tidak hadir.



Sekarang,menguruskan ehwal anak murid yang akan mengambil peperiksaan,saya sedikit sibuk dan membataskan masa di ruangan maya. Smapi disini sahaja dlu..jumpa lagi di lain masa.

Salam. 

Lilypie Maternity tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers
 

CINTA SANG RATU Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez