Daisypath Anniversary tickers

06 January 2011

Tahun Baru: Realiti atau Azam lama?

Posted by rAtu saLju™ at Thursday, January 06, 2011
Salam

Masih belum terlambat lagi untuk aku ucapkan Salam Tahun baru =)... dah berhabuk pon blog ni tanpa aku usik dan post ape2..Nak kata sibuk sgt x de la, namun hakikatnye penyakit malas telah melanda urat nadi ku membuatkan berblogging telah ku letak ditepi...phewww

Xde ape sgt nak cerita,harap dapat chat ngn kawan2 blogger lama2..hidup dengan hubby tersayang semakin hari semakin sayang..tapi,duk jauh lagi wat sementara.Ikut hati aku,aku xde plan nak pindah selangor sbnarnya..namun,suami lagi utama..

Masih belum ada rezeki lagi nak timang anak..huhu~ aku tetap positif dan mengharapkan ada keajaiban pada ulangtahun kami yang pertama pada 26 Februari nanti..Insyallah..doakan la semua ea..
Dulu memang la aku a bit tension dengan pertanyaan orang dan nak check setiap bulan..namun bila aku sendiri renung kembali mungkin Allah lebih mengetahui mengapa anugerah ilahi itu lambat datang padaku..tak aku nafikan bila tgok blog baby je n blogger yang hepi cte sal baby ada je air mata jatuh..(am i too stress?)..

Korang doakan yang terbaik la ea..dan terima kasih juga kepada semua yang selalu doakan untuk aku..=) till then,semoga Allah merahmati anda semua!


2 comments:

Mrs Nurul on January 06, 2011 11:27 AM said...

RELAX..BELUM REZEKI LAGI. INSYAALLAH..AKU DOAKAN TERBAIK = )

ENTRI MANTAP
# ANALITIK NUFFNANG & ALEXA SILAMPUNEON MENCANAK#
# CARA HACK HTML KOD BLOG ORANG#
# KENNY ROGERS ROASTERS JAYA JUSCO MAHKOTA CHERAS#
# CARA BUAT AUTO HIDE MENU#
# QQ RINGS DONUT !#

rAtu saLju™ on January 06, 2011 12:07 PM said...

aku baru terjah blog ko..

thanks dude~

Lilypie Maternity tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers
 

CINTA SANG RATU Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez