Daisypath Anniversary tickers

15 February 2011

Bulan Baru, Azam Baru dan Kitaran Baru..

Posted by rAtu saLju™ at Tuesday, February 15, 2011
Salam...
Bulan Januari telah melabuhkan tirainya hampir setengah bulan. Kini hadir dihadapan aku bulan baru dalam Februari. Kitaran baru untuk berusaha agar didalam perut kecil ini ada sesuatu.Insyallah..

Lately ni aku slu jln2 web yg 'senasib' dengan aku. Jenguk dan baca info sal fertile,conceive dan pregnancy. So far aku x de la 100% mahir tapi da makin paham. Alhamdulillah.

Aku akui,ada yang mudah pregnant namun ada juga yang susah. Belum lagi ada rezeki,macam hubby aku gitaw pada ku tiap kali aku nangis sal ni 'Allah yang bagi rezeki,mana boleh kita paksa Allah untuk bagi rezeki kalau Dia x mahu bagi'. =)


Bukan mudah nak terima kenyataan if kita ada masalah kesuburan,malah bukan senang juga rezeki yang dinanti ni lambat Allah kurniakan. Aku pujuk hati agar segala2nya Allah permudahkan. Mungkin faktor berjauhan hampir setahun dengan hubby aku buat lambat rezeki tu hadir.Aku pasrah.

Dengan azam baru aku kali ni,aku amalkan asid folic dan EPO [aku da amik lama untuk asid folic]. Kitaran kali ni doanya aku akan dapat mengandung. Aku juga da cuba pelbagai cara,namun kali ni aku pasrah dan mahu 'ia' terjadi secara normal...

ok,sampai disini dahulu.

2 comments:

Mrs Nurul on February 15, 2011 5:51 PM said...

insyaAllah..pasti boleh ! ko kene kuat ah, bese laa mulut orang kene stapler baru stop bising hahah

rAtu saLju™ on February 16, 2011 9:26 AM said...

thanks pal...
aku ngah cube ni ah..
hope bulan baru ni berjaya..
cyaiyok2

Lilypie Maternity tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers
 

CINTA SANG RATU Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez