Daisypath Anniversary tickers

04 March 2011

Menurunkan Berat Lagi Mudah dari Menaikkan?

Posted by rAtu saLju™ at Friday, March 04, 2011
Salam...

Rata2 bila aku post untuk jadi jurulatih kesihatan ramai yang teruja. Tapi pabila melibatkan modal,semua tarik muka.Ok,fine.

Aku penah alami 2,2 situasi. Nak turun dan dan naik. Ekceli aku bukanlah gemuk. Tapi bila aku tengok adik aku tertekan dengan ejekan orang disekeliling dia buat aku nampak 1 kesimpulan yang,kebanyakaan orang yang gemuk sangat tertekan. :'( sian..

Aku yang kurus ni pon orang dok cakap bukan2..tapi aku x kisah pon. So konklusi kat sini,lantak ape orang nak cakap ok. Aku x mati dek keji dan aku x hidup dek puji.

Klu korang betul2 berminat nak kuruskan badan dan tergolong dalam kategori badan yang harus di kuruskan,boleh contact aku. Semua pengorbanan memerlukan MODAL. Dan aku x penah paksa untuk mencuba kalau anda tak x sedia.

Ramai kat luar yang mudah untuk mengutuk kita pabila badan kita besar @ obes. Tapi,ramai ke yang peduli? Ada mereka kisah? Kesedihan.Kemurungan. Semuanya kita tanggung sendiri. Oleh itu jangan terlalu sayang wang ringgit tapi akhirnya kita sendiri yang makan hati. Rite?

Aku really care bukan sebab aku kemaruk duit,tapi betul2 niat aku nak tolong dan mahu rakyat Malaysia jadi lebih sihat dan bersemngat untuk teruskan hidup!.. o yea,yea..cakap da macam pakar motivasi da [tapi dulu aku jadi pakar motivasi nasihat kawan2 pon] wuahaha...

Sampai sini dulu ea..nanti aku cerita lain ok :)

1 comments:

AnnazuR on April 01, 2011 2:54 PM said...

Salam. Pn Ina, i need ur advise!

Lilypie Maternity tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers
 

CINTA SANG RATU Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez