Daisypath Anniversary tickers

20 October 2011

It's already 27 years old!

Posted by rAtu saLju™ at Thursday, October 20, 2011
Salam...

Pejam celik,pejam celik sekejap je da hari Khamis. hari ni adalah hari ulang tahun kelahiran en hubby. Aku sangat teruja untuk sambut,tapi dia xde disisi sebab pergi berkursus. So,aku akan wat sumthing suprise bila di balik next month nanti. Insyallah.Walau apepon,aku harap Allah akan makbulkan doa kami untuk dikurniakan baby dan merahmati en hubby dimana saja dia berada. :)

Bila aku x kira hari dia pergi,terasa cepat je masa ni,tapi bila hitung dan tengok kalender.Alahai,lambatnye masa..

Aku sekarang sebuk sikit,kejap lari ke Madrasah,kejap ke kantin sekolah untuk menjual dan kejap di depan komputer uruskan biz on9. Walau hectic,tapi aku sangat teruja dan happy. So aku x pikir sangat sal remeh temeh.
Sekarang ni aku wat terapi air. 8-10gelas sehari untuk dapatkan berat badan ideal.Sebab badan aku kurus sangat,ni da 2hari aku jaga makan dan minum buat badan aku da semangat dan berisi sikit.

Alhamdulillah,semalam aku da selesaikan urut untuk fasa pertama. Tukang urut (mak teh) tu urut dibahagian peranakan. Mak teh cuma kata peranakan aku rendah sikit,tapi yang lain oke. Mak teh gak kata,mungkin masa ank dara aku aktif sangat. Frankly,mmg aktif pon,menembak,panjat bukit bagai semua pon buat. Mana ada aku manjakan badan masa anak dara dulu. Nak dekat kawen baru pandai ke spa bagai..hahaha :P

Oleh itu,nasihat aku,jagalah diri anda selagi boleh.Nanti da sakit xde gunanya. Next month aku akan gi ngurut lagi untuk kali k2.Mak teh suh dtg sampai 3x,untuk kali k2,dia akan kasi air,tengok peranakan balik dan kaki.Aku berdoa Allah akan permudahkan semuanya.Insyallah.. :)

Oke la,sampai sini dlu ye...any progress aku cite kemudian..

salam~

0 comments:

Lilypie Maternity tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers
 

CINTA SANG RATU Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez