Daisypath Anniversary tickers

14 February 2012

Cerita di bulan Februari :)

Posted by rAtu saLju™ at Tuesday, February 14, 2012
Salam...

Dalam banyak2 bulan dalam kalender,aku paling nantikan bulan Februari. Kenapa? sebab ada 2 tarikh penting,yg pertama sebab hari lahir aku jatuh pada 24 Feb dan ulangtahun pernikahan aku pulak 26 Feb.

Tahun ni merupakan tahun ke3 kami bersama.Tapi sambut anniversary yg ke 2. Banyak kenangan antara aku n hubby. start dari mula kawen yg malu2,then main sergah2 dan kejar2 di taman rekreasi.
Walau di mata orang dia tak punya apa2,tapi pada aku dia penuh dengan segala-galanya. Dari pembantu peribadi aku dirumah sehingga la tukang rujuk bab2 agama. Kita tak akan jumpa orang yang perfect 100% tapi hubby melengkapkan diri aku yg kekurangan.

Even hubby aku bukan la pandai nak amik hati aku. Dia x reti nak belikan bunga ni,nak pilih hadiah pon kadang2 dia tnya aku dulu. Tapi banyak benda yang dia buat aku makin sayang kat dia. Tahun lepas,anniversary x sambut sangat. Befday aku pon hubby x buat ape2 even aku harapkan sumthing dari dia. Tahun ni,insyallah akan buat sumthing sempena 2 tarikh istimewa tu.

To my dearest husband,ayang nak ckap i luv u so much my dearie,Mohd Hafizan b Anuar.

Oke la,sampai sini dlu.Kepala x stabil coz x berapa nak cukup darah.Jumpa lagi,insyallah..

Salam

0 comments:

Lilypie Maternity tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers
 

CINTA SANG RATU Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez