Daisypath Anniversary tickers

14 March 2012

Deactivate For A Real Life

Posted by rAtu saLju™ at Wednesday, March 14, 2012
Salam...

Dah lama sebenarnya aku nak deactivate account fb ni. Tapi ada beberapa reason yang menghalang aku untuk deactivate. Aku selalu jengah 1 fb ni untuk kutip maklumat n ilmu,lagipun aku buat biz tenet,jadi payah if aku deactivate. But now,its time already n i'm truly ready enough.Insyallah.

Selepas tempoh deactivate nanti,aku akan unfriend semua yang aku x kenal,xmo la dapat hapdate orang2 yang aku x kenal. Walaupon dalam alam maya yang sengaja meng'friend' dengan aku untuk tambah stok kawan tapi aku tengok xde pon nak tegur sapa dengan aku.So,wasting time.

Aku deactivate bukan secara rasmi di account setting fb,tapi aku ignore fb for a moment,maybe months. Lepas ni aku fokus balik pada biz aku,Si Manja Ummi yang lama x berusik coz aku sibuk di kantin dan tengah amik lesen kereta. Tu yang buat aku penat,dan x mampu nak bukak email dan pesanan customer. 

Aku pn x nak amik hati sangat dengar progress kawan2 preggy mommies kat fb aku.Cukup la aku doa untuk dorg dari jao. Hari jumaat ni nak pegi melaka,untuk family trip dengan the whole family aku. Aku teruja coz aku nak campak kesedihan dan kisah hati aku di laut. Biarla bersemadi di situ. Aku ingin kembali dengan Nur Amalina yang baharu! itu azam aku. Ya,hanya itu.

Hari ni stat CD 1 untuk bulan Mac. Masa dapat tahu,hati aku jadi kosng. Sakit perut coz cramp buat aku tertido,sampai mimpi aku solat. hehe~ Bukan senang nak tenangkan hati,tapi bila pikirkan suami aku yang selalu tabah bila bab anak ni,aku jadi malu dengan diri sendiri coz cepat terasa hati. Aku akan cuba lagi bulan ni,moga2 kali ini berjaya hendaknya,aminn...

Belog aku x deactivate kot,tapi tengok camne. Kekuatan hati aku pon kadangkala x kuat mana,tapi tetap cuba untuk tabah. Aku rasa banyak benda aku nak buat. Benda yang lama aku tinggalkan. Hobi aku jelajah kedai buku. Dah lama sungguh aku abaikan hobi tu. So its time to come back to real life for prayers and hopes.

Aku mengharapkan doa dari kalian semua,doakan aku berjaya dalam misi menjadi ummi bulan ini,insyallah. Till then,jumpa lagi.Insyallah. Salam sayang semua.

2 comments:

Fira hilwa on March 16, 2012 10:28 AM said...

aloh mokcik, xkan smpi blog pn ko xnk update dh. xbest r cmtu. kot nti ko pregnant, cmne aku nk tahu? huhu

Sizuka on March 30, 2012 9:02 AM said...

hai. salam perkenalan. jemput ke blog sy. sy pun sdg TTC...

Lilypie Maternity tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers
 

CINTA SANG RATU Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez