Daisypath Anniversary tickers

12 August 2011

Wishlist Hadiah Untuk Diri..

Posted by rAtu saLju™ at Friday, August 12, 2011
Salam...

Alhamdulillah,da masuk hari ke 12 kita semua berpuasa. Syukur Allah masih lagi beri kesempatan kepada kita untuk berada dalam bumi yang barakah ini. 

Ok,lately ni aku asik merancang2 dan mengatur agenda untuk menghadiahkan diri aku sesuatu. Oleh hal yang demikian,[gila skema ayat!] aku akan letakkan senarai wishlist tu kat tepi belog ni. Bukan ape,sebagai rujukan aku dimasa akan datang dan sebagai panduan jikalau ade orang yang nak hadiahkan aku..lalalala :P

Nak kumpul wet terpaksa la x sekencang dulu,maklumla da x keje. Gaji untuk guru ganti pon lambat benor nak dapatnye. Tapi aku harap duit aku leh settle b4 raya la. Penat menunggu. Lagipon mesti la nak huluq kat ummi,ayah n mak mentua kan. Tak kan la nak wat dunno jew..alahai,nasib badan...


Skang ni nak tunjuk henpon idaman..
3
.
.
.
.
.
.
2
.
.
.
.
.
.
.
.
.
tadaaaaa...
memperkenalkan Xperia Neo..bukan silampuneon tu ea... :D

Tapi klu xdapat,aku cadang nak rembat Xperia X10..yang ni ha..
 
 kaler pilihan still hitam. Dari sini leh nampak yang neo lagik stailo milo.Tapi duet aku x stailo milo. Dah lama sangat aku x bagi hadiah untuk diri sendiri,aku doa moga aku dapat hadiahkan diri aku sendiri sempena nak raya nie. Sebab klu x,ntah bila nye aku nak bagi ape2 kat diri sendiri.[dasar kedekut!] wuahaha.. :P

Selain dari henpon ni,aku ade gak ngidam camera,tapi nanti dulu la.Aku pon nak pikir hadiah untuk hubby aku juga,sian dia.Aku je yang berangan nak beli itu ini,tapi dia xde pon..hehe..

Sampai sini dlu la,kang penuh plak entri ni aku bebel sal barang2 yang aku nak.Ceis! Salam Ramadhan semua..love u all..daa~

Salam 

4 comments:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ on August 12, 2011 11:08 AM said...

Gunalah X10!

Best!

rAtu saLju™ on August 12, 2011 11:18 AM said...

@ Zara- sayangku...kamu sudah guna kah?

hanez on August 17, 2011 6:52 PM said...

salam, smoga dpt apa yg diidamkan nanti..:)

rAtu saLju™ on August 19, 2011 8:02 AM said...

w'salam..terimas hanez

Lilypie Maternity tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers
 

CINTA SANG RATU Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez