Daisypath Anniversary tickers

31 December 2013

Tiket flight murah weh dengan Expedia.com.my!

Posted by rAtu saLju™ at Tuesday, December 31, 2013
Assalam..

Ha..dah lama x taip entri sekali terus buat review pasal penerbangan dan melancong ni ape kes?

Actually ni untuk plan tahun depan. My BF si Ain tu ada isytiharkan 2014 tahun melancong even barang semua naik.hahaha..Aku pun cam tu gak cuma tak declare kat dia,hahaha. Nak jalan gak 2014. Serabut sikit tahun 2013 ni. Since da start meniaga balik ada la ongkos simpan2 untuk berjalan.

Niat nak bawak family,family belah i dan family belah in law skali. Phewww...banyak ko punya duit! miahaha. Aku tukang plan je. Bajet tu tong2 sama2 la. Aci?

Alkisahnya,aku bukan tau menahu tentang Expedia.com.my ni. Memula abang aku tanya pasal nak booking flight utk ke Langkawi. So,aku compare la 2-3 syarikat penerbangan tambang murah seperti Air Asia,Malindo dan Firefly. Tapi,kesemua 3 syarikat tu agak mahal even da cakap promo bagai. Pastu aku serach macam2 keyword,penat la ko pakcik Google kan. Sekali terjumpa Skyscanner. Owh..macam best! Then bila main masukkan booking dia directkan ke Expedia ni. OWH..lagi BEST! <---sila ala2="" iklan="" lagu="" myvi="" nyanyi="" sila--="">



ni ler webnye..pi la compare ye.kalu mahal jgn carik i :P


Then bila made booking thru Expedia.com.my memang super ohsem murah! Aku ada keraguan,takut scam ke ape ke kan,so aku search dan buat kajian. Rupanya dia partner dgn Air Asia dan MAS. Okeh,sedikit keraguan dah dinyahkan! Tapi still ragu lagi kan. Then aku google org yg penah beli thru Expedia,memang jarang2. Rupanya belum femes lagi makcik Expedia ni. Tapi yg beli memang puas hati la.

Dia ada beberapa pilihan,ko nak lenggang kangkung atau include bagasi 20kg. Tapi harga still tak jauh beza sangat. Memang murah sikit la compare dgn Air Asia bila aku buat compare. Kalau nak beli tiket flight ni,ko kena buat booking sampai final. Maksudnya sampai ko kena masukkan nama detail semua. Masa tu akan keluar harga sebenar. Harga awal adalah tipu semata-mata. Hahaha..

Okeh,tu je. Aku nak korek tabung kot2 tahun depan boleh pi Sabah. Bajet nak pi honeymoon lagik. Hahaha..ok tengs bai! 

psst:-Oh ya,kalau anda ada pengalaman booking melalui makcik Expedia ni sila habaq dekat ceq naa.. ^___^

2 comments:

Unknown on August 09, 2015 3:56 PM said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Unknown on July 15, 2017 4:39 PM said...

Зрілі Повії Києва :) Важко сказати,хто дурніший,- той,хто говорить всю правду до кінця,або той,від кого взагалі ніколи не почути правди.
Про неспокійний людина! Слава тобі навіки, думає, страждає заради майбутнього!
#ПовіїКиєва

Lilypie Maternity tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers
 

CINTA SANG RATU Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez