Daisypath Anniversary tickers

28 November 2009

Perlukah memusimkan perkahwinan?

Posted by rAtu saLju™ at Saturday, November 28, 2009
Salam...



Semuanya pakai musim  kat Mesia ni,durian bermusim,cuti skola bermusim,saket bermusim[pdahal ni xde dlm hadis],kawen pun nak bermusim?

Skrg ni,sana sini org dok ckp sal mjlis kwen dan perkhwnn yg nak brlgsung.Ku? hnya duk diam.Klu nak msuk cuti skola,mesti belambak kad jemputan yg dpt,tapi siyes la,ku pon pening klu da dpt 3 kad untuk tarikh yg sma,x tau nak atur yg mna.Sini kwn baek,yg tu sedara lagi 1 beria ajak bila tiap kali berjumpa...alahai...~
Pulak tu bila da bermusim kawen [hnya cuti skola],penat juga nak atur perjlnn dan wang 'cukai'..heheh~sumer mmerlukan duet.Lari budget semua.Selain budget lari,harga brg sumer kebnyk naek tyme ni.phew..elok2 hntaran 5 riban da cukup alih2 jadi 8 riban sbb harga barang yg melambung.
Pengalaman mnguruskan mjlis kwen abg sulung ku dulu yg dibuat tyme cuti skola + cuti rakyat umum mmg pening.Pening sbb hrga brg naek,org awal2 ckp x le dtg [yg ni sdkit terasa la],pembantu ssh nak cari dan tukang masak yg demand.Pheww..
Pendapat ku,elok la mjlis kwen x buat bermusim dan buat sepanjang tahun untk mmudahkn semua pihak.Lagipun skrg ni org pun da kawen spnjg thn,nak huluq cukai pun x dak la terasa sgt...~hahaha
p/s-moga Allah mudahkn rncgn walimah yg bukan waktu cuti skola,Amin...~

9 comments:

░♥si lampu neon♥░ on November 28, 2009 7:58 AM said...

ratu kawen cepat yeyeyeyeyeeee

rAtu saLju™ on November 28, 2009 8:37 AM said...

mohon doa semua..insyallah..

jgn x datang k!

rAtu saLju™ on November 28, 2009 8:37 AM said...
This comment has been removed by the author.
ezany on November 28, 2009 11:44 AM said...

bila2 pun sama jer.. yg penting nikah dulu.. hehe..

rAtu saLju™ on November 28, 2009 2:31 PM said...

wuahahah..betul2..wat yg wajib dlu k!

unwanted on November 29, 2009 11:12 AM said...

biasa musim cuti sekolah la ramai yang kahwin.
masa tu barang pun naik.

klu nk jimat senang je..
kawin masa orang tengah sibuk dengan peperiksaan..:)

rAtu saLju™ on November 29, 2009 11:34 AM said...

unwanted- wuahaha...tyme exam nti org x mo dtg plak..adehhh

skng bdak spm pon ngah exam

Mawar_berduri on December 02, 2009 2:09 PM said...

ramai tol yang kawen musim cuti sekolah ni .......tapi hujan pun turut meriahkan...camno?..

Noorlaila Mohamed Nor on December 05, 2009 10:13 PM said...

oh yeke harga naik?
tp tatau kenapa klu sy kwen pn nk bln 12 gak
huhu

Lilypie Maternity tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers
 

CINTA SANG RATU Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez