Daisypath Anniversary tickers

13 November 2009

Fobia Dengan Mak Mentua?

Posted by rAtu saLju™ at Friday, November 13, 2009
Salam

Dlm banyk2 hal didunia,selain fobia sdikit nak kawen,ppuan ni gak takut nak berhadapan ngn mak mentua..haaha...siyes,ini kenyataan.

Pelbagai tnggapan dia bygkan mak mentua dia,rupa cengei(loghat utara kata garang la),tgok sana sini ats bawah menantunye,test masak n mcm2 lagi 1001 mcm kes menakutkan.




(huh,mak mentua mcm ni pon ku takut)

Klu tnya ku,ku ckp.......

ku ade sdikit nerbes dan fobia itu.Melalui pengalamn kwn2 yg da tawen,ade yg best n x ngn mak mentua wat fobia itu mkin menekan diri.Hahahah,ape la cet ratu ni..dia x mkn mu!

Ya,betul 1 hal mak mentua x kan mkn anda,namun dia akn 'ngap' anda..wuahahha.Antara sbb yg mak mentua akn 'ngap' anda ialah:
  1. anda bangun lewat
  2. da la xpndai msak,xmo plak tnjuk muka kat dapur,haisssshh
  3. lepak senang2 aty depan tibi (ade ke patut!)
  4. tau mkn je x tau tlg2 kemas
  5. asal balik umah mak mentua terus da tnya nk balik bila..aduhhh
  6. x pandai jaga ati mak mentua-ckp lepas!
  7. ngan biras2 suka wat hot gosip-tajuk utama,mak mentuaku!
Wlw kita sbgai ladies ade fobia tu,lmbat laun nnti kita akn jadi mak mentua juga 1 hari nnti,oleh itu,wat la yg terbaek.(wlw ku melum lagi kawen,ku pasrah menulis entri ini)..wuahah


jumpa lagi..da~

5 comments:

sI tEDI on November 13, 2009 8:53 AM said...

dah macam trauma dah ni.. ekekeke..

sebbaik aku lom ada mak mertua lagi.

bakal pun lom tahu perangai macam mana... ekekeke

iNsyaAllah.. fikir positif..

Mawar_berduri on November 13, 2009 9:42 AM said...

harap2 bakal mak mertua ku o.k...sekarang ni tengok cam o.k je..ti tak tau la... ahax.. ;P

dilot on November 13, 2009 2:07 PM said...

kalau fikir mak mertua..mmg takut nak kawen..

baik duk umah sendiri je

tp nak kawen..jadi kene la fikir +ve...hehe..

Lun on November 13, 2009 5:58 PM said...

lupekan mak mertua, pikir kat mak sendiri bru tenang hehe

Anonymous said...

Who knows where to download XRumer 5.0 Palladium?
Help, please. All recommend this program to effectively advertise on the Internet, this is the best program!

Lilypie Maternity tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers
 

CINTA SANG RATU Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez