Daisypath Anniversary tickers

30 November 2009

Bride-to-be

Posted by rAtu saLju™ at Monday, November 30, 2009
Salam...

Hua....pala senget 2,3 ari ni sbb nak pk mcm2.salah 1 perkara nak naek kan badan yg  cekeding sgt gila [ayt terlmpau hiperbola],serta nak menaikkan seri muka sebgai persedian bride-to-be [berangan].


Smlm g spa,x pk nak wat rwtan,lst2 gi buat juga la, coz tmankan adik wat rwtn facial.Erm,smpat gak la korek2 idea n petua lama dari akak spa tue.Alhamdulillah la dia x kdkt ilmu.Dia suh minum air rebusan daun pokok inai..gulp..

Skng ni x pk nak telan ape2 jamu untk bdan,x pk nak wat ape2 cumanye nak g spa n wat llur je bln 12 nti..erk..[ckp x mo wat  pe] adehhh..*senget* nak mantainkan sebulan llur then kn wat facial lak.adehhh...bengkok juga la duet..aduhai..tapi x pe la.Janji result baek punya~

Ok,tu je.nti update laen.Pasni nak wat facial plak..lalal..nak gi cari daun inai~


7 comments:

ezany on November 30, 2009 6:46 PM said...

erk.. camne tu pokok inai.. tak pnah dgr n tak pnah tgk pun..

rAtu saLju™ on November 30, 2009 7:33 PM said...

ala...pokok inai la..aduhai..yg sllu org guna untuk bubuh kat tgn tyme kawen.

sI tEDI on November 30, 2009 7:57 PM said...

pokok daun inai.. baru clear kot.. ha ha ha

LORD ZARA 札拉 on November 30, 2009 11:03 PM said...

wah~
buat sayang!
buat!

rAtu saLju™ on December 01, 2009 6:54 AM said...

Si tedi- wuahaha..erk.daku salah mmberi pemahaman kah?

rAtu saLju™ on December 01, 2009 6:54 AM said...

Lord Zara- akn ku buat,insyaAllah..heheh

jom wat skali zara...weeeeee~

cinta lea ixora on December 01, 2009 9:54 AM said...

wahhhh...ratu salju dah nak kawen ker...?
beshnyerrrr

Lilypie Maternity tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers
 

CINTA SANG RATU Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez