Daisypath Anniversary tickers

09 November 2009

Rimas

Posted by rAtu saLju™ at Monday, November 09, 2009
Salam semua~!

Heh...ku mmg kdg2 x percaya cinta...har..har..(nak sedapkan aty)..he~





huwaaa...skarang ku men'feeling'kan diri dgn lagu ini...ekceli xde la feeling mne,skdar share...memula dia rimas..skrg ku plak yg rimas dlm erti kata fabulous cat..

Baru2 ini mndgr keluhan sorg kwn,llki mudah untuk berkata apa shja kepada ppuan klu mrh,namun ppuan x tergamak,ppuan sering menjeruk perasaan.setuju?

Kesian juga melihat keadaan dia,namun pabila dia cuba kuat dan ignore,ku pun nak semakin kuat.Need my own sweet time..sampai bila entahla..rasanya itu yg terbaik dr terus2an terluka...

Lafazkan kata dari bibir
Adakahnya dari hati
Mungkin kau tak fahami maksudnya yang tersembunyi
Titisan air mata dari pipi ke bumi
Pernahkah kau peduli betapa sedih diriku ini
(Korus)
Mengapa
Aku yang terluka
Aku yang merana
Aku yang menahan sisa baki cinta ini
Engkau yang meminta
Aku yang sengsara
Rimas, rimas aku rimas



5 comments:

Lun on November 09, 2009 11:34 AM said...

best lagu tu

Anonymous said...

I found this site using [url=http://google.com]google.com[/url] And i want to thank you for your work. You have done really very good site. Great work, great site! Thank you!

Sorry for offtopic

kai on November 10, 2009 11:49 PM said...

lagu ni memang best di layan...

oranglidi on November 11, 2009 8:15 PM said...

huhuhu. klik2 iklan!

DilOt on November 11, 2009 9:50 PM said...

lagu ni dulu best skang dah kurang sket..sebab dah asyik dengar je kot...

Lilypie Maternity tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers
 

CINTA SANG RATU Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez