Daisypath Anniversary tickers

26 November 2009

Gurl dan bunga

Posted by rAtu saLju™ at Thursday, November 26, 2009
Salam..

Semua suka bunga...

espcially gurl..awk ratu?..erm,suke tgok bunga je [eleh pasan].
 kdg2 ku pelik,nape ea ppuan sk bunga,nape dikaitkn dgn bunga dan nape ppuan slalu diberi bunga?


Yup,bunga lawa n sntmntal value..tapi ntahla..
Kdg2 bunga ni mmbunuh,mcm cte Beuty n da Beast [ngarut je cte tu ratu]..haishhh

Klu nak tau,ku suka beli bunga kat pasar,pagi2 ku dan bunga.letak kat bilik,terasa mcm puteri raja..owhh..[berangan]




en3 apekah ini?huhuh~senget melanda.
Tetiba dambakan ssorg mmberi bunga kepada ku..
anybody?

4 comments:

░♥si lampu neon♥░ on November 26, 2009 8:17 AM said...

tapi a ku tak suka bunga. cepat layu and aku akan buang gak nnt..uhuh

ezany on November 26, 2009 2:35 PM said...

ler.. mintak la satu kat en tunang.. hehe..

sI tEDI on November 26, 2009 11:36 PM said...

x pernah dapat bunga!

rAtu saLju™ on November 28, 2009 7:50 AM said...

Si Lampu neon~ aku x buang..aku kering kan..

Ezany- huhu..x mo la mntak,biar je la dia x paham~

si Tedi~ huhu...meh bagi kat ratu,nnti ratu bagi kat tedi plak~

Lilypie Maternity tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers
 

CINTA SANG RATU Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez