Daisypath Anniversary tickers

11 November 2009

Impian?

Posted by rAtu saLju™ at Wednesday, November 11, 2009
Salam

Wo0t...skng ni ku dok tgok para nuffnangers sume dok cari jln untuk naekkan trafik danku juga x terkecuali..,ari kwn2 ramai2 kita nekkan traffik..


Ekceli,impian ku msa kecil snarnye nak jadik pramugari..shhhhhh..jgn gelak..ku tau amat klakau..

(waaa...manisnye muka pramugari ni senyum)..


meniti alam remaja,ku senang ngn jurutera,ingtnye dapat jadik jurutera telekomunikasi..tapi takdir meletakkan ku di sini...sekola agama...wuahahah~ best2..sebagai ustazah Ina..lalalal~




(lukisan ni mabeles,wat ku teruja n jatuh chenta)


Ok la tu je,korang nye impian?..

maseh ingt nak jadik cetgu lagi ke tyme kecik2 dlu..wuahaha~ (ekceli rmai yg nk jadi cetgu tyme kecik2,sbb teruja ngn cetgu kat skola dia)..


p/s-klik ratu salju ini juga ea...sayang korang!~



7 comments:

LORD ZARA 札拉 on November 11, 2009 11:06 PM said...

aku nak jadi doktor~

huhuhuhu~

eh, kamu tak letak daku dalam link?

sodih~

rAtu saLju™ on November 11, 2009 11:09 PM said...

syg...bukan ku x letak dlm link..nape ntah xle..nti ku letak balik..adehhhh~..jgn marah syg..

LORD ZARA 札拉 on November 11, 2009 11:19 PM said...

muahaha~

tak marah~

mau ciom kamu~

lalala~

rAtu saLju™ on November 11, 2009 11:26 PM said...

lalalla...

suke tgok kamu hepy...

jgn ci0m nti ade yg marah...

wuahahah~lalala~

oranglidi on November 11, 2009 11:47 PM said...

hm..

wa xde nuff.. tapi wa rase yg pnting kalau nak nekkan bil org bace blog kita, kta pegi kt blog org, baca, komen dgn IkhLas, (ala, macam nak berkawan la.). Wa yakin ramai org akn dtg blog kta. tp kna sbarla.

impian wa> jadi orang rilek2.

rAtu saLju™ on November 11, 2009 11:53 PM said...

Org Lidi~huishhh..camne tuh...ko rilek pas pencen la...lalala...jgn lupa klik eklan...=)

Zhoe Wynz on November 12, 2009 10:41 PM said...

wah tinggi atas awan gak cita2 waktu kecik tu yer heheh...

Dulu pun masa remaja, zW angan2 nak jadi jurutera.. mcm best jer... last2 jadi... hitung 1,2, 3.. baca a,b, c hehehe

Lilypie Maternity tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers
 

CINTA SANG RATU Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez