Daisypath Anniversary tickers

06 November 2012

Dalam dilema... (-_-')

Posted by rAtu saLju™ at Tuesday, November 06, 2012
Salam...

Dah lama tinggalkan belog. Bukan x sayang,tapi kekangan masa dan tak sempat. Alhamdulillah,sekarang dah 33minggu,Khamis ni masuk 34minggu. Perasaan? of kos dalam debaran dan teruja. Debaran sebab bila da melangkah ke minggu ni,bila2 masa je baby akan menjengah dunia. :)

Sekarang makin x selesa bila nak tido,mesti pusing 2-3x baru la terlelap,kadang2 lebih pusingan! :P tapi setiap ujian terasa manis. Alhamdulillah,preggy ni x ada masalah sangat. Allah mudahkan semuanya,sejak dari awal kandungan. Rasa macam x sangka dah nak jadi mak. Selama ni duk berdua je dgn hubby,bila lately hubby mnegusik dah sedia ke menjadi ibu,terasa syahdu x sangka.

Ekceli,ini bukan masalah,tapi aku dalam dilema nak bersalin di mana. Samaada di sini atau di kampung. Aku juz terfikir nak hubby aku ada bersama2 di labour room nanti. Biar dia mengazankan anak kami dan tolong aku yg dlm kepayahan. Ntahla,selama ni bila apa yang kami lalui bersama,aku kuat bila dia ada disisi. Tu yang mudah sensitif bila dia marah.. :P

Sekarang ni aku x tahu nak buat keputusan mcmana,so,aku nk tanya korang readers,if ada suggestion mna yg lagi baik. Terima kasih..

take care,
love lots! :)

1 comments:

Mell Mariann on November 07, 2012 9:55 AM said...

sy pun ada delima cm tu.. last decide besalin kt sini.. pntang baru balik kg nanti.. huhu.. :)

Lilypie Maternity tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers
 

CINTA SANG RATU Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez