Daisypath Anniversary tickers

08 July 2011

Tajuk Cerita: Cerita Sedih =.='

Posted by rAtu saLju™ at Friday, July 08, 2011
Salam...

Berat mata memandang,berat lagi bahu yg memikul. Aku akui,kadangkala aku rebah juga dengan ujian. Namun aku cuba bersabar dan redha dengan ujian ni.
Aku x penah sangka aku akan makan ubat turun darah kerana masalah pms aku yg x kunjung tiba. Pabila dotor sahkan kantung dalam rahim aku da takde,aku jadi kaget. Aku minta bantuan doc yg sgt baik tu untuk explain kat hubby aku yg tunggu kat luar.

speechless.blank.blur
Suppose kandungan aku akan membesar ke minggu ke 6 tapi ia ghaib mcm tu saja. Dugaan. Namun aku tetap tersenyum. Allah maha tahu aku mampu tangani hal ni. Dah masuk kereta baru aku nangis di bahu hubby. Aku sgt tertekan masa otw balik.
Errmmm...skarang ni aku tengah folow up untuk rawatan. Semoga ini yg terbaik dan semoga ada jalan untuk aku preggy. Ingt x sedih ke tgok kwn2 preggy,ingt x tension ke tgok kak ipar preggy lagi,aku da cukup tensi sampai x nak kuar umah je...wuahahaha..

Sampai sini dulu aku bebel.sekian.

 

3 comments:

fiszah_pjo on July 09, 2011 12:51 AM said...

dear, tabahkan hati ye..insyaallah tak lama je lg rezeki awak pulak..take care ya

Ruzanna on July 09, 2011 1:13 PM said...

Salam, Ina. Tabahkan hati ye. Org yg beriman dan bersabar sentiasa diuji Allah SWT.

Zhoe Wynz on July 23, 2011 6:34 PM said...

أستغفر الله
Semoga tabah menempuh ujian nya ye... semoga Allah kurniakan hikmah yg lebih besar lagi selepas ini.. Amin

Lilypie Maternity tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers
 

CINTA SANG RATU Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez