Daisypath Anniversary tickers

28 February 2012

CD17 | Hati ini bergetar..

Posted by rAtu saLju™ at Tuesday, February 28, 2012
Salam...




Alhamdulillah,terima kasih yang x terhingga untuk hubby sayang yang telah menghadiahkan percutian ke Port Dickson. Trip tu hubby bagi sempena befday dan anniversary kami yang ke2.Sepanjang cuti kat sana,aku x pikir sangat tentang keinginan aku untuk anak. Hubby nak bagi hati dan minda aku betul2 relax.

Aku heppy walaupun trip x panjang sangat dan kami merancang nak pergi tempat lain tahun depan,InsyaAllah~ Even aku x sempat nak balas dendam mandi laut,tapi still aku terbayang2 haneymun kami lagi.

Tahniah kepada rakan ttc Kak Nana yg telah berjaya dalam penantiannya untuk bergelar ibu. Alhamdulillah. walaupun entri dia ringkas tapi sebak pula bila membacanya. Aku berdoa moga entri macam tu juga nanti aku tulis,Insyallah.. :)

Terima kasih utuk semua yang telah mengucapkan seelamat hari lahir kepada aku pada 24 Feb yang lalu. Dan terima kasih juga untuk semua doa kalian untuk ku.Semoga doa dan harapan saya menjadi kenyataan. Aminnn~

Ok,sampai sini.Jumpa lagi.. :)

0 comments:

Lilypie Maternity tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers
 

CINTA SANG RATU Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez