Daisypath Anniversary tickers

24 September 2008

~ Ramdhan Yg Kian Mengundur Diri ~

Posted by rAtu saLju™ at Wednesday, September 24, 2008
bismillahirrahmanirrahim....

....Assalamualaikum wbkth....

Alhamdulillah...dlm sedar dan x,dah 24 hari umat Islam berpuasa
:minimo_03:... x kira di mna l0kasi anda berada,hatta di uganda skali p0n bila sudah smpai syrat baligh le tu maka wjib ke ats kmu berpuasa...jgn d0k cri jln p0nteng!:minimo_32:

Sna sni mcm pesta lak plak mkin hari nk dekat raya..sy tg0k org mkin suke plak:minimo_18:..erm,xde la pelik mne.. tpi x slh nk suke tpi kta sharusnya ada rasa sedih la..:minimo_29:Ramadhan akn meninggalkan kita untuk taun ni.dh x kan ada lagi Ramadhan 2008,klu ada hari yg sje2 di'ponteng'kan amatlah rugi,xde dh hari tu lgi utk dignti buat slama2nya...klu x sempat utk puasa tahun dpn lgi cmne?:minimo_25:..saspennye daku mmbawa t0pik ini.waaaaaaaaaaa.....sy berd0a agar Allah msih mmberikan kesempatan bgi sy dn anda juga untuk berpuasa lagi pda tahun depan..Insyallah..aminn:minimo_12:..

Erm,cte sket la sal raya..:minimo_02:<---ilustrasi di sebelah x de kaitan sme ada yg bru jtuh pokok @ terjun sungai....sy x rase nk raye..serius!..bukan men2..taun ni sy rase nk smbung sebulan lagi berpuasa,mcm x puas lak nk puasa..selain takut x dpt merasai nikmat kemanisan Ramadhan al-mubarak...:minimo_14:..sy x bape sht di penghujung2 puasa ni,mcm taun lepas,demam n batuk sy melarat smpai 1 syawal!xdpt merasa rendang umi:minimo_29:..byngkanla,1 sywl,org len mkn rndang kita mkn sup dging..huhu..xpe..Alhamdulillah.bygkan org len yg lgi ssh life nya!..xde ape nk mkn di pagi syawl:minimo_23:..ssungguhnye,kesulitan yg sy alami hnya 1/4 dri ape yg mereka rse..<---stail rncngn 'bersamamu'..tu le,lenkali mujahadah sket..hehehe.alhamdulillah la,buln pose ni sy dpt bertadarus dn khtam quran bersama ank2 murid,seronok jga..+ dpt lak ajar iqra' skali..ckup rse bertuah dn hepy bulan pose ni,slain tu gak..bulan puasa ni sy balik umah awl!:minimo_16:..hehehe [tu sbb sy nk smbng sbulan lagi bulan puasa].erm...xde la..yg last tu smpingn je..x pk sgt pon.
Rata2 sy pi tgok kat msjid & surau ade wat sumbngn untuk ank2 yatim dn org miskin
:minimo_27:..erm,sy x dpt ke ha?..wlw sy mukan ank ytim n alhmdulillah xde la dikategorikan miskin,<---camni x le trime ea? .:minimo_09:daku hnya mmpu mngintai dri jauh mereka2 itu mnrima sumbngn dn mg'hepy'kan diri mereka..ape la perasaan mereka kan?xde mak ayah sjak kecil,dibesarkan oleh org lain,then terpksa survive lak ngan dunia luar yg mencbar:minimo_25: <---ni untuk warga kurang berkmampuan..seharusnya kita selalu kn bersyukur.!.ni lagi mau lwn mak ayah!..eshhh...sunggh kurang s0pan ank2 zman skang:minimo_24:...

Erm..daku x tau nk 'ending'kan mcmmna entri kali ini..daku cuma ingn berpesan agr,j0m maen mercun!..erk! silap nshat lak dah
:minimo_20:.ekeke..erm,dh nk ending puasa ni,rjin2 la bgun wat tahajud n hajat.mntak kat Allah hajat kita.daku tmtkan dengn noktah!

p/s-renung2kan dan selamat beramal!:minimo_30:

7 comments:

_neo_ on September 24, 2008 12:33 PM said...

shahdu weyyy aku pon takmau raye la...nape allah letak sebulan je weh???letak la tige bulan..isk isk isk...........sedey nye!!!!!!!!1

ZARA on September 24, 2008 12:54 PM said...

neo punya komen cam tak bleh percaya jer...kih3~

tapi apa pun...
kesedihan dengan pengunduran bulan ini, perlu digunakan sebaik2nya...

salam aidilfitri ratu...
mari gunakan waktu yang ada ni dengan sebaik2nya...

harap jumpa lagi dengan ramadhan akan datang~amin...

rAtu saLju™ on September 24, 2008 8:54 PM said...

t0 ne0~ ntahla..daku syahdu gile mngenangkan ramadhan kali ni...ntah knapa...mcm yg last je...ermm ne0..raya jmput ke rumah...

t0 zara...slamt ari raya juga ea...
thanks c0z drop by...raya meh dtg umah...

RieNa.YuMi on September 24, 2008 9:23 PM said...

sudah adat...yang datang kan pergi jua...insya'allah bertemu lagi di ramadhan yang akan datang....

slamat menanti kedatangan syawal yang gembira....

Ratu salju on September 24, 2008 11:07 PM said...

to riena~~insyallah,aminn...
selamat harie raya juga...

aku..ibnmasir on September 25, 2008 12:19 AM said...

jgn riso pjg umo, murh rejeki ketemu lg..pas Ramadhan teruskan amal2 di buln Ramadhan..jom same2 sambut kemenangan di hari lebaran..

to cit ratu n cit neo, ak lom rase nk minx maap lg..

rAtu saLju™ on September 25, 2008 5:54 AM said...

to incit ibnmasir~~mudah2an kita sama2 menyambut syawal dgn penuh keinsafan dan tdak terlalu ghairah..


ehem2 ibnu...klu x rase...sila2 la merasa nk mintak maaf ea..jgn wat2 lupe..

Lilypie Maternity tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers
 

CINTA SANG RATU Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez