Daisypath Anniversary tickers

27 June 2009

Tangguh? oh NO!

Posted by rAtu saLju™ at Saturday, June 27, 2009
salam

erm...letih...sgt letih,nmun kaki tetap melangkah jua..adehhh...jiwng le plak..kehidupan sy kala ini,mmg agak sesak sket..xtau la,penat juga dgn tuntutan kehidupan..adehhh...tabahla hati..

Seakan mendesak dgn keadaan,sy pon x tau kemana akan berakhirnya kisah kami ke pertalianyg lebih suci..penat pabila hati tertanya2,letih kala tuntutan ini sgt meresahkan..sy sudah penat untuk kesekian kalinya nnbiarkan air mata ini mengalir lesu..sy dah x ada masa itu untuk itu!

Penagguhan! aduhhh..gerun dgn sebaris perkataan itu,umpama mmpi2 ngeri kala ml,sy akui juga,tidur sy bukan lagi seakan dahulu yg sgt2 nyenyak untuk bermimpi 2 3 mmpi,namun kala ini,mmpi ngeri saja yg bertebaran..huhuhuhu~ cedih (T_T)

Sy dah x nampak cara untuk merdakan ujian kala bertunang ini,seakan semuanya ingin mninggikan ego masing2..penat..seakan tiada berkesudahan...sampai bila kata sepakat mahu diambil jika dua2 tdak mahu mgalah..sy akui,kadangkala sy agak 'kasar' bila berhadapan dgn keputusan..namun,sy hanya mahu dia mngerti,sekukuh pun perasaan dan hati sy,sy sebenranya sgt2 'makan dalam'..cumanya sy tdak lampiaskan dgn perkataan..huh!~ penat...

SAYA DAH PENAT! boleh x sy ambik space sket?...hohoho..x mo pk sal tawen dah..x mo..stkat ni..nak jalan2..leh x?...huhu..syngah buntu..mgkin akn menyepikan diri wat smentara waktu..(nape leh gtw plak)..mcm lawak la plak..huhu

K la guys..huhuhu neo..i mish u..mne ko ni..tulun daku...

3 comments:

ZARA 札拉 on June 27, 2009 11:23 PM said...

sayang!

kenapa aku sms kamu tak mau jawab syg?

aku sedey bangat~

Luth Textile on June 28, 2009 3:18 PM said...

aduhai,
jgn begitu...

rAtu saLju™ on June 29, 2009 8:25 PM said...

zara~sorry syg..aku ade je bls..huhuh...x dapat kew?..nati ku mesej lagi ae...

luth~daku dah x tau...pasrah sja

Lilypie Maternity tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers
 

CINTA SANG RATU Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez