Daisypath Anniversary tickers

27 January 2011

Berita Gembira Yang Pertama!

Posted by rAtu saLju™ at Thursday, January 27, 2011
Salam...

Heheh...dari semalam asik nak senyum sampai ke telinga je. Sebabnye?..errrr...sebabnya rahsia..hahaha..main tarik tali pulak...haha..
Malam tadi jalan2 gi Tesco, then ada alat penimbang kat pintu masuk Tesco,so dengan pantasnya aku masukkan 20sen dan terus naek alat timbang tu. Sekali,dia menunjukkan bacaan yang meningkat bukan 1 @ 2 kilo. Namun 6.9kilo..haha..best3..so skng ni berat kumulatif [eceh,mcm ayat metematik plak] adalah berjumlah 46.9kg..*tepuk2*

 [gambar sini]

Patut la terasa badan semakin bertenaga dan ada besar2 sikit di bahagian tertentu..ecey!..best2..so skng ni berbaloi2 la kurangkan stress dan makan banyak2...hahaha..so korang.sape2 yang nak tambah berat badan bolehla melakukan demikian.ho yeah!

Balik dari Tesco plak mlm tadi boleh lagik bantai McD coz abg num 2 blanja.Owh..sngt best..ada sape2 lagi mau belanja saya? =P
 

5 comments:

::sakura:: on January 27, 2011 4:49 PM said...

tahniah cet ratu.. hehehe.. lama x jumpa kan ^^

rAtu saLju™ on January 27, 2011 7:27 PM said...

sakura- ngeee...a'ah sangt lama...
thanks ea..doakan i ngandung plak pasni..aminn =)

Fira Al on January 28, 2011 12:16 PM said...

huhu.. uii org nk naik brt bdn mkn oat la...
aish riso lak aku ngn ko ni. kwn aku kurus so dia pn mkn byk utk naikkn brt bdn. brat dia naik skali cek doc rpnya kolestrol dia yg btambah. bpotensi tgi utk kne skt jantung. jd doc nasihat dia diet ngn mkn oat utk naikkn brt bdn scara sihat.
skadar pkongsian jek :)

rAtu saLju™ on February 01, 2011 10:57 AM said...

Fira- jgn la kamu takutkan aku...huhuh~ok2...pas ni aku lebih hati2

eddyminako on March 05, 2011 11:30 AM said...

wahhh~~ akak memang kurus eh?

Lilypie Maternity tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers
 

CINTA SANG RATU Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez