Daisypath Anniversary tickers

10 September 2009

Persediaan Syawal..perlu ke?

Posted by rAtu saLju™ at Thursday, September 10, 2009
Salam ceria semua...

Amcam bro n sis? ade brann x me nye layout baru...kih3...ayat mcm puji diri sndiri je...cait...sje je nak wat pembaharuan...sila jgn memeningkan pla anda..kerna jgn ribut2..tenang aja donggg~...ding dong!

Skang ngah pening sket nakw at kueh raya ape...adehh...yg sy tau hanya cornflakes madu..wawawa..ye sy tau itu budak drjah 1 pon tau buat..sila jgn marahkan sy..ok....tu yg sy berusaha untuk mncari resepi2 yg agak2 sedap...gulppp..agak2?..mengapa?..heheh~

1 b frank,sy x siap 1 ape pun untuk lebaran ni,hatta baju raya,malah tudung,kasut dan senagkatan dengannye pon sy x siapkan lagi...lalalal~..ntahla..mcm raya ni hnya untuk bermaafan buat sy x pk sgt sal baju dan semua yg bersangkutan ngn raya..

K0rg dah siap semua ke?..oh ya,smalam kami ade wat kenduri sket..a.k.a moreh la kat surau taman kami,esok je sy apdate pic2nye k..Insyallah~

3 comments:

ZARA 札拉 on September 11, 2009 9:54 AM said...

hehehe~

lawa alyout mu syg~

Jard The Great on September 11, 2009 9:56 AM said...

join ye.. jgn lupa terma dan syarat.. nnt disqualified.. ehehe

nuwen on September 11, 2009 10:56 AM said...

belum prepare jgk..lum ada baju raya..huhu

Lilypie Maternity tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers
 

CINTA SANG RATU Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez