Daisypath Anniversary tickers

12 September 2009

Segalanya Tentang kekasih baru Ratu!

Posted by rAtu saLju™ at Saturday, September 12, 2009
Salam Ramadhan al-Mubarak semua...~

Nak kata tepu sgt x de la..tapi pagi ni mmg buat sy tepu sal 1 perkara,pendrive sy ilang..adehhh...dugaan bulan posa ni..tapi apapun semuanya dari kecuaian sy sndri..pasrah je la..

0h ya,hp kecilku slalu wat meragam 2,3 hari ni.sesuka hati dia je nak memadamkan diri kala ku perlukan dia! hampeh tul.Sgt tensi,tetapi x pe..mampu bersabar kerna iman masih ada dlm hati.hu~sabar ina..sabar...oleh hal kerana itu
(ayat BM ku telah di cencalokkan.) Ayah pun mnyuruhku untuk jgn berdegil degil sgtkah daku? untuk mencari di pelusuk bandarraya ini hp idamanku..mahu tau hp ape?

jeng...

jeng..

.



tadaaa! ni la SE W595 (sila jgn membelitkan lidah) yg ku idam2 sehingga x bawak dlm mmpi..kaler yg di idam kaler biru,sbb ijau x de...adehhh~

Ehem2,bila da smpai ke perenggan ini,terasa mcm x ley
blah plak tajuk entri,namun apakan daya,sesekali mesti kn poyo sket..kih3...oh ya..setelah pakwe ke 2 itu,ni la barisan pakwe2 yg slalu wat sy geram dan cium2 dorg ni...*geram*.selain sgt manja dan ngada2 mereka juga x mau tdo jika x de org di keliling mereka...cehhh...ngade2 sungguh!Tapi tetap ku syg mreka2 itu..huhu~


~nama sy white..~



~white,grey,snowy n puss~

0k la guys...smpai sni dlu..nak pi cari resepi dlu..nak tamatkan entri camne ea?...
noktah sudey~


5 comments:

ezany on September 12, 2009 10:40 AM said...

cantek tepon tu.. mintak la sebagai brg hantaran nnt.. hehe..

oranglidi on September 12, 2009 12:28 PM said...

pergh.. enset baru ke??

aihh. geram btul tgk anak2 kucing ni. nak picit rase.

nuwen on September 12, 2009 1:15 PM said...

comeynya kucing tu..ish2 geramnyer

░♥si lampu neon♥░ on September 12, 2009 9:28 PM said...

haihh ko niii mane ko? yee

dah ade henset baru? kol2 la aku hehe

sowi ekk aku bz laa ratu...

eh, sihat ke ratu?

nape ko asyik tuka templet je ..huhu tak setia la ko ni hehe

rAtu saLju™ on September 13, 2009 7:57 AM said...

ezany~~ x le mntak sbgai hantaran..nak mintak laen..kih3

oranglidi~~cadangnye nak beli,tapi dapat enset baru laen..kih3...a'ah cumel..meh3 picit2 dorg

nuwen~~tu la..cumelkan?mmrai kita geram2

ne0~~mane ko ni ar?...bz je

aku setia la..cume selera je x setia...wakakaka

baru je ade hp 2nd hand la...esh3...

Lilypie Maternity tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers
 

CINTA SANG RATU Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez