Daisypath Anniversary tickers

04 January 2009

happy moment for cet ratu

Posted by rAtu saLju™ at Sunday, January 04, 2009
Assalamualaikum wbkth...

Hari ni kepala sy agak pusing,almaklumlah tdo lewat,Photobucket sgt2 sleepy tpi bila tdo tgh hari td terus x le tdo balik wlw sy amik wktu kejap je nk tdo.adehhh~ pusing deh!

Nway,sy sgt bersyukur hari ni,ada brita gembira yg sgt mngujakan sy,Alhamdulillah berkat sabar n doa kami yg x ptus2,b'dbar mnggu Tahun Baru Cina nnti.D0akan semuanya slmat k Photobucket!..

Mybe ni quick p0st je k0t..lalalal~nway terimas untuk 0chie yg sudi ade tepi ina utk sama2 dgr brita gembira.Klu bleh ratu nk cte ngn sume tpi biarlah dlu semuanya rncgn berjalan bgai di rancng.Alhamdulillah,pray 4 me.


8 comments:

~ochie~ (^_^)v on January 04, 2009 8:55 PM said...

Salam.. hai cet Ratu. heheh ok jer... Masa ni lah perlunya kawan kan.. apapun.. hope sumanya berjalan lncr..
May Allah Bless u..

crescent on January 04, 2009 9:46 PM said...

wewiittt cek ratu nak kawen ek?
alhamdulillah :)

will owayz pray 4 u :)
and may Allah bless u

.: RuFaI :. on January 05, 2009 9:09 AM said...

ina...smoga sentiasa happy tau...akak doakan smoga smua berjalan lancar...amin~~~ xsabar nk tnggu chinese new year ni...hehe...:D

_tuLanG.iKaN.kEwL_ on January 06, 2009 3:58 PM said...

cik ratu,, ade tak student ko yang ensem? ahahaha...

apple Sweet on January 07, 2009 1:28 PM said...

er... kok nya cek ratu bz ya dong..

eh eh.. nk tawen dah ke.. owh.. cpt nyer.. apple ucapkan camat pengantin baru.. moga2 selamat dinikahkan..

nk rase cikit nasi minyak... lapa la..

specky said...

inA congrte...tak sangka ustazah nk tawen dah...tercapai jgk cita2 ko akhirnye....

airina said...

kawen???
wah2 jeng..jeng..jeng
hang biaq betoi ina ooi?

oo rye cina ni leh cuti lgi hehehe5

speck said...

oit airina pandai betui ang taip lorat utara..mana ang blajaq...ang pun nak tawen ngan org utara ka??
wakakak
ko tanya inA kot2 ade ustaz single..

Lilypie Maternity tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers
 

CINTA SANG RATU Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez