Daisypath Anniversary tickers

12 January 2009

Tiada Lagi Cerita Kita

Posted by rAtu saLju™ at Monday, January 12, 2009
Salam

Pertama skali,sy nk ucapkan terima kasih buat sume rakan2,mny0kong dn syg sy slama ni. Sy x sehat ni,demam panas.Tpi sy gagahi utk tulis sumtg.

Buat smentara wktu myb sy x amik tau sal bl0g kejup.maaf ye.Sy kn settle bnyk benda.K0nsep pon bertukar mukan lagi kaler terkoise. Sy betul2 x larat nk push badan sy. Sy nk cuba naekkan badan sket dgn wat ssuatu. Tensi0n sy bila bdn sy betul2 ssut.

Kat sini juga sy nk kurangkn cte sal preparati0n. Xde ape yg menarik p0n,sy akan ganti dgn artikel2 laen sperti xde ape yg berlaku pada sy. Skarang apa yg sy nk f0kus adalah sk0lah n kesihatan sy. Sy rasa sy dh ckup kejam pada diri sndiri. Masya Allah. Selama ni sy slalu bahagiakan org laen terdahulu,hati dn diri sy,sy anggap n0 2..haishhh.

S0,klu korg ade idea untuk gemukkan badan,jgn memalu gtaw sy k...luv ya!..da~


7 comments:

apple Sweet on January 12, 2009 4:22 PM said...

owh.. cek ratu.. kenape nie... penin sane penin sini.. huhu.. cek ratu kena rilex dan tenangkan diri.. cube jgan kelam kabut.. cek ratu kena pk diri sendiri.. sometimes kita kena pentingkan diri sendiri.. org lain nyer hal atau ade hal tu ade kena mengena ngan kita.. kita perlu selesaikan.. walaupun hati kita perit.. cek ratu kena cite masalah tu.. kalau personal.. cari kawan rapat tuk melepaskan perasaan.. k..

owh.. nak nek kan badan ke.. senang aje.. tapi cek ratu penah makan byk2 x.. tapi perut x naik2.. kalau perkara ni ade.. makna nyer cek ratu makan byk mane pun x naik2 juga.. tapi ade care nyer.. tapi kena jga kesihatan juga.. makan byk takut kolestrol naik.. cek ratu x pelu la nak naikkan badan.. cek ratu just makan ikut waktu je.. makan 5 kali sehari.. mesti ok.. makan sikit pun ok..kalau ikut makan 5 kali..

cek ratu.. hati2 k.. jage kesihatan..

13may on January 12, 2009 5:00 PM said...

moga cepat sembuh :)

~ochie~ (^_^)v on January 12, 2009 6:47 PM said...

na jaga diri tau...
mcm tu la.. duk jaga kesihatan.. biar bdn tu naik.. nanti mesti ina nmpk manis.. hehhe...
/ngayal.. sayang kat ina..
oci doakan kebahagiaan ina d sana ok2 je...

_tuLanG.iKaN.kEwL_ on January 12, 2009 7:26 PM said...

take care dear...

airina said...

aiyopp demam lak dh!
jge la dr leklok na..jge mkn & jge ati jugak..
slunye if ati xtenang ssh gak nk mkn kn2
so t8 care cikgu
jgn pk byk2, senyum s0kmo ye

Luth Textile on January 13, 2009 10:20 PM said...

tcare k ina

Keyword on January 15, 2009 8:34 PM said...

Submit your Blog to our Newest PR 3 Web Directory for Bloggers. Visit KeywordDir.info

Lilypie Maternity tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers
 

CINTA SANG RATU Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez