Daisypath Anniversary tickers

09 January 2009

Terimas sumer

Posted by rAtu saLju™ at Friday, January 09, 2009
Assalamualaikum semua...

Erm..adehhh..sume dh tau k ape jadi 26 ni?..haishhh...malu p0n ade..siyes..sy sgt2 malu..nway,masyeh sgt! sgt2 syg k0rg,sy x sempat nk apdate slalu..nk cte persediaan je la kat sni ea.Gambar nnti2 la sy sertakan...

Sy snarnya bergelut ngn sk0lah sbb tu sy x brapa teruja nk cri benda semua skng.Tpi dlm pada tu sy bw gak la ati sy pi beli brg2.S0 ari2 la kuar umah.Bru je siap tempah bunga hidup.Alhamdulillah...Pas ni sy akn cari betul2 n keter'uja'an itu akn dtg dlm mggu terakhir nk dkt mjlis...haishhh..

Snarnya sy geram ngn 'dia',tpi sy hamburkan kesedihan pd family sy,xpe la..kisah dh berlalu..Hm,neves sgt2 nk tggu 26 ni,adehhh...buat ape pon x kena sy rsa.Tu lum lagi mjlis besar..haisshhh..

Kepada sesape yg ade link gubahan hntaran untuk mjlis tunang leh bg kat sy ea,sy pening sket nk gubah camne.Nak wat the best even mjlis sy sgt2 simple.Insyallah.Yg penting keberkatan dlm mjlis tu nnti =)

Jmpa lagi ea,l0t st0ry nk cte ngn k0rg..weeeeee~ da..




9 comments:

ZARA 札拉 [사랑해~] on January 09, 2009 2:36 PM said...

salam sayang!!

kamu sudah lama tak menggodak rumah aku...

aku sedey...

tapi apa pon...tahniah!!omegeto sebab kau akan bertunang!!

hehehehe~

amay happy daku nih~

apple Sweet on January 09, 2009 3:23 PM said...

/joget /ngayal

Hahahha.. dpt gak jamu nasi minyak.. hehehe.. 26 tu pe terjadi sbnr nyer? langsung x paham.. ermmm.. xpe la.. klu xnak cite xpe.. yg penting camat bertunang.. hihihi...

Juice on January 09, 2009 3:25 PM said...

sgt jeles..juice nak bertunang gak tapi belum ada rezeki lagi...

neo on January 09, 2009 4:22 PM said...

eceh3x..woit cek kak relax la!!!

Hapi on January 09, 2009 7:25 PM said...

Hello there my friend! I found your blog very interesting so I have added your link in my Blogroll. I hope you'll link me back. Have a nice day! http://hapiblogging.blogspot.com/

specky said...

congrate..bila ko nk citer kat aku..tak sabau aku nk dgr nih...

zera on January 10, 2009 12:44 AM said...

tahniah cet ratu..
cpt2 r cri keterujaan tuh..hehe..
lau zera msti sgt teruja dr awl n neves of cos..
gud lux 4 dat day ok..
/ngayal

ibnmasir on January 10, 2009 1:40 AM said...

same2 cit ratu..
cmne ak tau?ak bace kt blog neo la, hehe../ding
pe2 pon..ak doakan sumenye b'jln lncr../hore

airina said...

wah2 betoi2 la de mjlis =)
so camat ye cikgu ina
mge sume nye b'jln dgn bek
spe jejaka b'tuah tu? jeng jeng jeng hik3 lalala5

Lilypie Maternity tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers
 

CINTA SANG RATU Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez