Daisypath Anniversary tickers

08 January 2009

Impian Terlerai

Posted by rAtu saLju™ at Thursday, January 08, 2009
Assalamualikum semua...

S0 l0ng x tules kat sni..sgt2 rindu.tpi sy bz ngan sekolah n hal2 peribadi yg mkin mendesak.Well hampir seminggu ditggalkan,bnyk feedbck sy terima untuk entri sebelum ni.phew...

Sbnarnya sy x kawen p0n..haishh..adehh..mne sempat nk wat preparation klu nk kawen raya cina ni..adehhh..cuma ade la mjlis family sket.nti dh berlaku sy akn tnjuk k!..but thanks to sume yg sudi ucap tahniah n s0 0n.

Snarnya pagi ni sy baru lepaskan geram snarnya,ketidak puas hati sy slama ni pda family.Alhamdulillah air mata x tumpah,cuma sy terasa pabila impian sy x di endah.Sy x kisah berpada apa yg ada,cumanye sy berharap agar sedikit impian sy trtunai sbnarnya...hmmm xpelah,x semua impian kan jadi kenyataan,dan x semua kehendak hati mampu di realisasi.

Sek0lah bru siap dgn pendaftaran dan kemasukan pelajar baru,Alhamdulillah semuanya lancar dn sy mengajar semula.Sgt teruja,cuma sy dpt feed bck baru dr ank murid sy "kenapa ustazah garang2?"...adehhh garangkah sy?..segarang sy x smpai mencubit @ menjentik [rotan ade la] heheh..sbb rotan sunnah.

0k la,smpai sni dlu..x larat nk tulis letih semalam p0n x reda lagi.Salam syg untuk semua.jmpa lagi!insyallah...

salam

6 comments:

apple Sweet on January 08, 2009 10:28 AM said...

/mencak adeh.. bukan kawen rupe nyer.. huhu.. melepas la sudah.. nk rase nasi minyak raya cina nie.. igt dpt rase.. huhu..

cek ratu.. awat marah2 pagi2 nie.. x seronok la.. pagi2 kena ceria.. xmo marah2 ag k.. err.. rotan tu sunnah erk.. patut la dulu2 asyik kena rotan je.. cubit2 xde. huhuhu

cek ratu kawal emosi k.. byk kan passion.. sabar k.. nk marah biar kat cermin.. biar cermin tu tahu yg cek ratu sedang marah.. huhuhu..

/bye have a nice day yooo..

~ochie~ (^_^)v on January 08, 2009 11:44 AM said...

Salam.. alalal.. Ratu ku syg.. jgn sedey2 la..
hehhe.. biasalah.. nak mncapai hari yg indah mn boleh x der dugaan kan..
bykkan bersabar k.. lebih2 lg dgn sikap anak2 kat skul tu.. huhu

airina said...

uishk, bkn kawen rupenyer...
xpe la yg bek2 aja aku d0akn ye, ne tau smp j0dohnya =)

jgn cdih ye, mge de jln len tuk capai impian..InsyaAllah
ceria2 slu =)

ibnmasir on January 08, 2009 8:09 PM said...

hoho..sume ingt ko kawen..xpe2..ak dh tau pe yg b'laku 26 Jan ni..tahniah wat ko..

pe2 pon bykkan sabo kalo dugaan dtg k..wish u bes in ur life

specky said...

ko melepaska geram kat family wow satu perkembangan hebat tuh...selama 22thn nih kali pertama ko suara kan hati kecil ko kan syabas inpector sahab..


lar tak kawin tapi tunnang kan..tak jemput aku kew wat kecoh majlis ko nati waakakaka muka tak malu nk dtg majlis org....

ko bkn garang tapi wat garang poyo jer wakakaka....
ok lar ustazah mintak mahap lar kalu silap taip...

daaa ustazah..

_neo_ on January 09, 2009 1:29 PM said...

ape permintaan ko ngan fam ko sebenarnye? wuwuwu kenapakah tak dinyatakan disini woo~~ wey lepas ni pakai cincin tunangla koo besh3x =)

Lilypie Maternity tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers
 

CINTA SANG RATU Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez