Daisypath Anniversary tickers

05 March 2009

Perihal 7

Posted by rAtu saLju™ at Thursday, March 05, 2009
...Dengan nama Allah yg maha Pemurah lagi maha Mengasihani..

Nway snrnya tag ni nk kate dh berabuk x la..tapi oleh krana rsa cam bersalah,sy jwb c0z 2x dia gtw.But time tu my kom ade prob..huhuh..skng it's time show babeh! 0h ya,tag ni dtg dr nur_fragrant_musk

"jawapan anda mestilah JUJUR,AMANAH,IKHLAS,SOPAN-SANTUN DAN BERPEGANG PADA PRINSIP…"


1. 7 ciri wanita/lelaki idaman anda.
  • dia mencintai Allah dan rasul lebih dr dia mencintai sy
  • mendalami Islam lebih dr ilmu yg sy ade
  • amalkan sunnah
  • menghormati org tua
  • sgt2 loving c0z i'm truly mnja
  • ketegasan yg bertempat terutama dlm hal2 agama tp pndai la tgur bkn cr kasr
  • semua di ats ade dlm diri my fiance..hehe


2. 7 wanita/lelaki yang pernah anda minati sepanjang hidup.
  • hahah..Tom Cruise
  • Farid kamil..suke org tggi n mata layu mcm dia




3. 7 perasaan sekiranya keluar dengan seseorang yang anda minati.
  • q ni wat sy nk tergelak la
  • nerves gila la,,,u can c me mngeletar..hahah
  • of coz slalu larikan mata..hahah
  • ckp pon leh jd gagap..wakakka
  • kesenyapan sehingga daun jatuh pon leh dengar
  • time mkn xde kaver2 bedal2...lapor seh
  • slalu tgok jam..tu cra nk kaver nerves

4. 7 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama pasangan anda.
  • mekah(wat haji,umrah..insyaAllah)
  • korea..wewett
  • pantai yg tgh matahari terbenam
  • tempat sejuk sch s cameron *wink*
  • sabah...suke2
  • nk jelajah sumer mall kat mesia...cuci mata
  • IPB..hari2 mau buat dakwah..lallal~

5. 7 barangan/sesuatu istimewa yang mungkin akan anda hadiahkan pada pasangan anda.
  • luv
  • brg2 hntaran tme kawen..ok la kan
  • mke him smile everyday..
  • masakan yg x tau la sdap k x
6. 7 tajuk lagu yang akan anda nyanyikan untuk pasangan anda.
  • ayat2 sinta
  • love story





7. 7 rakan yang anda tag dan mahu mereka buat PERIHAL 7 ini.
  • sape2 pon ley..
  • yg penting
  • NEO..wakaka

3 comments:

speckurosaklagi on March 05, 2009 9:35 PM said...

slalu tgok jam..tu cra nk kaver nerves


iyewr kew tgk jam bkn tgk handfon..mcm kat pizza lot 9???

rAtu saLju™ on March 06, 2009 3:32 PM said...

ehem2...besa la tgok hp tu...heheh..

kaverline..

_neo_ on March 06, 2009 7:29 PM said...

ko ni kan ratu memang lawak tau.. yang ayat last sekali tu adoyaiii~~ yang penting neo.

wakaka

tapi yang kelakar yang tektik ko kaver nebes wey aku sgt tak tahan.hahahahaha

Lilypie Maternity tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers
 

CINTA SANG RATU Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez