Daisypath Anniversary tickers

06 March 2009

naluri ini..

Posted by rAtu saLju™ at Friday, March 06, 2009
Salam..

Kdg2 sy x paham apa yg sy nak dlm dr sy.Keingnan sy.Impian sy,namun sy sdikit celaru dgn hati sy skrg ini.Adakh sy sdh jd semkin selfish?.. Apa yg hati ini mahu? Lega kah hti sy dgn ucpn maaf yg berulng utk dia.Sy lbh berpura2 pabila kerap mntak mf.

Ya Allah celarunya sy,hati ini ibrt kosong dr cinta,jh skali dgn kasih syg yg sy titip buat dia.Cukup jujurkah sy dgn hati sy? Dugaan ini amat berat sy tggung,lelah di pangku.Saban mlm sy mngs disisi fon.Hati ini mkin rawan Ya Allah.Cukup tabahkah sekeping hati ini.Terasa sy x ckup sempurna nk berdmping dgn dia,terasa mkin jauh,hati ini ibarat pipit yg kepatahan syp,sudah lah kecil malah hilang upaya untuk 'terbang' tggi kembali.

Kepada dia,sy tetap ingn mohon maaf ats segalanya,sy mmg kurang serba serbi,semakin sy pendam lara hati makin berpura2 sy bahagia.Berdosakah sy?Apa lagi ketenangn ini mkin menjauh.Sy ingn lari dr semua ini,menyorok dan x kembali.Mungkinkah hal ini terjadi? Biarkan merak bidadri menjengah dia gantikan pipit yg kepatahan syp ini. *sudah mnangis*. Sy betul2 tertekan yg maksima.

Ya Allah,mslh dn kecelaruan ini driMu,kiranya ini untuk meningktkan drjatku disisiMu makanya biarkan sj buat sketika.Namun setelah itu, ambil lah ia sdkit,hati ini tdak kuat untuk melwan.Daku dh jadi mkin lemah dgn keadaan..Lelah ini,pintaku...berlalulah..izinkan sy kecapi ketengn dan kebahagian itu kembali...

Tak Bisa Memiliki-Samsons
Apakah yang engkau cari
Tak kau temukan di hatiku
Apakah yang engkau inginkan
Tak dapat lagi ku penuhi
Begitulah aku
Pahamilah aku

Mungkin aku tidaklah sempurna
Tetapi hatiku memilikimu sepanjang umurku
Mungkin aku tak bisa memiliki
Dirimu seumur hidupku

Dirimu seumur hidupku 3x




2 comments:

_neo_ on March 07, 2009 12:14 AM said...

erm, ko tak keruan ni,

ko relek dulu k..

tenangkan fikiran..

waktu tak seswai kot..

jgn la pk kan sgt ye,

nnt lain plak jadinye,

huu

aku doa yang terbaik tok ko!

Anonymous said...

salam kak ina..

"Mukmin itu jiwanya damai, tidak mudah tergoncang oleh ujian. Baginya ujian sbg TARBIYAH dari Allah...tanda KASIH SAYANG-NYA, jua pnghapus dosa.." ni nasihat sorg sahabat pd sy...ni sy smpaikan kt akak lak ek..jgn tensen2...kalut2...
tenang aja..
hanya pada Allah sumber segala ketenangan...mintala dari Dia..Dia Maha Pemurah....walau pada sejuta orang pun kita adukan masalah kita, jika Allah xnak ilangkan gundah dihati ni, ianya xkan ilang...ni pu pperingatan untuk diri sy yg amat2la lemah..hnya mharap pd Dia...Allah sj la sumber kkuatan kita..kat ta'lim msturat aritu, dia ckp, kita kene letak Allah dlm ati kita..smasa solat lagi la...smg kita sama2 diberi taufiq dan hidayah Allah..juga untuk umat zmn ni,,amin..
peringatan utk dri sy gak..yg baik dr Allah..yg lmah hnya diri sy jugak..

jgn sdih2 ek kak... snyum sket..=)
xsbr nk jupe.. =)
~siti Mariam~
siti_norsimashuin@yahoo.com

Lilypie Maternity tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers
 

CINTA SANG RATU Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez