Daisypath Anniversary tickers

08 May 2009

Menyepi Yang Keboringan

Posted by rAtu saLju™ at Friday, May 08, 2009
Assalamualaikum wbkth semua...

Salam sejahtera,lama sy x update,desakan kehidupan buat sy menyepi dri komputer n tenet wat sketika..Skang ni alhamdulillah..kad hampir 70% telah diberikan kepada jemputan.Diharapkan ramai la yg dapat datang ke walimah abg sulung sy nnati.Insyallah...

Minggu depan pada 15/5 akan diadakan Hari Guru,yay!..sy selaku penyibuk projek akn mngendalikan hari tersebut,selain itu sy akan bergumbira distadium bersama2 anak2 kecil sy yg akn ber sukaneka peringkat seluruh pulau pinang di stadium bukit tengah...ntah betul ke kat situ ea?..hehehe

Tekanan juga la di tempat kerja kerana ada yang x suka sy yg kononnye nak amik 'kuasa' dia..tapi sy suke amik jalan tengah n bertenang dr gelabah x tentu pasal..busan ahhh ngn manusia mcm tu...cuma sy agak terkilan itu shaja,sepatutnya diusia begini kita harus lebih positif n pandang ke depan..huhuh..manusia..

ok la guys...sini dlu ea..xde org nak bagi tag kat sy ke?..lallal~(aspesal tetiba nak tag lak si ratu nieyh..?,,,pelik2..)

ok guys...luv ya!..daaaaaa~ salam


3 comments:

░♥si lampu neon♥░ on May 08, 2009 11:27 AM said...

manela ko menyepei...mane ko pegi..dan ape yang telah terjadi??? tak bgtau pon..muaaaaaaaaa

weh pasal org yg jeles dgn ko kat tempat keje tu..ko ignore je..
susah nak bekerja dgn org centu..ko buat je keje yang terbaik. buktikan ko leh buat...
nanti biar die yang malu sendiri...

anyway selamat ari guru wey

rAtu saLju™ on May 09, 2009 9:01 AM said...

masyeh...ehem...selamat hari cetgu gak pada ko..moga sntiasa cumel cam ank murid ko...lalalal~

aku ade je..cuma terpaksa sepi dan sunyi...adehhh

crescent on May 09, 2009 12:27 PM said...

btol2!!
sokong neo!
lame menyepi ;D
ehee

hav fun n enjoy ngan budak2 tu nnt taw!
nanti pos la pics! nak nengok!
hahaha

slmt hari guru cik ratu! ;]

Lilypie Maternity tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers
 

CINTA SANG RATU Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez