Daisypath Anniversary tickers

02 January 2010

Lelaki Sudah Hilang Kelakian?

Posted by rAtu saLju™ at Saturday, January 02, 2010
Salam..


Pada ku,secara peribadi,lelaki x kan hilang kelakian pabila:-
  • membasuh baju
  • tolong jaga anak
  • wat facial
  • memasak kat dapur 
  • tolong siram dan tgok2 bunga kat laman

Tapi,maaf cakap..lelaki akan hilang kejantanannya pabila:-
  • terlalu cerewet mngalahkan ppuan
  • wat pembedahan sana sini
  • terasa geli geleman nak buang smpah dan wat kije2 rumah
  • bawak keta cam siput sedut!
 
Kadang2 llki ni pelik juga[bukan nak kondem!]. Susah sgt ke nak ringankan tulang menyinsing lengan membantu para wanita di dapur,hatta kadang2 terasa berat mmbasuh sebiji pinggan yg dimakan sendiri,haishhh...melampau!
 
Pabila balik kmpung ade para suami yg smpai aty membiarkan isterinya shja yg bertungkus lumus menyiapkan brg2 dan memastikan anak2 disiapkan,dia pulak..baring2 rileks tengok tv,,wo0t..adilkah?

Apa yg boleh sy katakan ialah,saling bantu membantu la agar keadaan harmoni,x hilang lelaki anda membantu kerja2 prempuan,cuma yg x kan hilang dan makin meninggi adalah EGO dlm diri anda!

4 comments:

BuDakHutaN on January 02, 2010 7:28 AM said...

betul gak tu kak, ada di antaranya yg berlagak jadik raja, sebab dah selalu jadik kuli di tempat kerja.. hehehe... tapi yang sebaliknya pun ada gak.. huhuhu

sI tEDI on January 02, 2010 11:02 AM said...

sebab dia fikir.. semua tu.. perempuan yg kena buat

cinta lea ixora on January 02, 2010 2:39 PM said...

laki skg kalo dh jns yg menyemart je 24 jam mmg ssh la nk wt keje2 brt or koto.. ade sorang pak sdare cmtu.. ank nk kawen tp die mls nk wt keje.. arah2 org je... huhu

░♥si lampu neon♥░ on January 04, 2010 8:44 PM said...

bajet kalau name lelakitakyah wat kerja rumah, leh gotang kaki? leh g mam laaaaa hahah tak senonoh tol la kalau lelaki tak rajen!

Lilypie Maternity tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers
 

CINTA SANG RATU Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez