Daisypath Anniversary tickers

14 January 2010

Selamat Tinggal Dunia Mengajar

Posted by rAtu saLju™ at Thursday, January 14, 2010
Salam...



Sy kelu utk mulakn sesuatu.Sy rasa x selamat mahu pindah ke daerah bru. Entahlah,sy x mampu menerima 1 kenyataan.Sampai kini sy tercari2 keputusan utk diri sndri,sama ada pindah @ buat2 lupa dgn keadaan..

Tolonglah en F,wlw da tawen..boleh x kita duk di daerah sy?..please...sob3...sy x mo pindah!..sy x nak lepaskan ank2 murid sy cumel2 itu dan sy x sanggup sbnarnya.Diorang la yg slalu
buat sy ketawa kala sy mngis sorg2

buat sy tersenyum kala resah

 kembali mengingatkan tgjwb sy pada ank bngsa pabila berhadapan dgn mereka...

Wuhuhuhu..syahdu seh mahu tggalkan bumi utara ini.Alahai...mngkin juga sy akan ambil 1 keputusan untuk tdak lagi mngajar scara formal ke sekolah..huhuhu


xsanggup nak angkut beg tggalkan bilik kecilku~ (T_T).

9 comments:

sonata anak kancil on January 14, 2010 8:37 PM said...

dah berhenti ke?

sI tEDI on January 14, 2010 9:49 PM said...

kena akur cakap suami bila dah tawen nanti!

░♥si lampu neon♥░ on January 15, 2010 12:12 AM said...

aku rase ko kene phm mak aku takkan bg aku jalan sampai ke utara g majlis ko..so aku akan wish dari jauh...dgn hrpn ko tak terasa..ratu, rezeki ada dimana2 isyaalah..nnt dgn suami, ada peluang kerja lbh baik,sape thu?

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ on January 15, 2010 8:39 AM said...

harap2 incek F memahami....

samat pagi cikgu....

hehehehe

airina on January 15, 2010 1:32 PM said...

dah xmo jadi cikgu ya?
xpe la, new environment gain new experience ;D

tapi ku xg ke walimah mu wahai sahabatku... sorry ya!

Mawar_berduri on January 15, 2010 1:55 PM said...

ala...sedihnya....
tapi macammane pun kena ikot suami kan? Xkan nak biar sorang diutara sorang di Selatan....Sabar eh ...

Precious on January 16, 2010 9:56 AM said...

Alahaiiii ... jadilah isteri mithali!

::cinta lea ixora:: on January 16, 2010 1:43 PM said...

nk pindah kemana ni ratu..?

Jard The Great on January 17, 2010 6:46 PM said...

erk.. da kawen ke? ehehe

Lilypie Maternity tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers
 

CINTA SANG RATU Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez