Daisypath Anniversary tickers

09 January 2010

Part 1: Kursus kawen...weeee~

Posted by rAtu saLju™ at Saturday, January 09, 2010
Salam semua...

Maaf agak bz dgn skola buat sy x update sketika,heheh..*alasan*

Ok,kenapa mcm ssh2 je nak kawen kan?..heheh..arini sy baru nak pi kursus tawen,aduhai.padahal hari bersejarah tu x lama je lagik..aduhai.cales la kamu ni ratu!

Oh kursus tawen..btw,nak mntak tulun anda semua untuk klik2 DAPATWANG kat ats tu,leh juga la korg sponser 20 sen untuk daku kumpul untuk bayar jurugambar untuk majlis bersejarah itu nnti.huhu...boleh kan? 

Oh ya,sesape yg x pi kursus tawen tu elok la pi,jgn jadi mcm daku..wuahahah..~


take care..salam..!

2 comments:

sI tEDI on January 09, 2010 11:43 AM said...

selamat berkursus!

Mawar_berduri on January 12, 2010 3:25 PM said...

misti berdebar2 kn? dah dekat dah ..hihi ..
tumpang hepy...


nak kawen gak ..huaaaa.. :P

Lilypie Maternity tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers
 

CINTA SANG RATU Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez