Daisypath Anniversary tickers

07 April 2011

Apakah Ubat Bagi Hati Yang Terluka?

Posted by rAtu saLju™ at Thursday, April 07, 2011
Salam...
 Aku tengah sedih,namun bila kenangkan da banyak air mata yang gugur,da xde air mata lagi untuk aku tangiskan.

Lately sgt mengantuk even da tido hampir 2 jam di siang hari. Kurang fokus pada apa yang dibuat. Malas nak masak..wuahahah..

Sometimes bila nak dekat2 malam,tetiba je sakit macam susah nak nafas. Aduhai... sekarang ni pon nak taip belog pon terasa amat susah dan malas. Terasa sakit di bahagian siku yg bahagian dlm. Lenguh semacam!

Aku try handle masalah peribadi. Banyak benda yang datang kala2 aku x sedia,namun,ujian bukan kita yang jemput rite? Esok,aku nak kembali ke kg halaman kat Penang. Ada benda yang aku perlu settle kan. Lepak seminggu lebih,bagi semangat aku yg down ni naik balik.

Aku x de mood nak taip panjang2,lately ni pon aku wat blogwalking je. Nothin' spesel. Nanti2 la aku update,ok!
Jumpa lagi,salam~





4 comments:

Mutiara Bernilai on April 07, 2011 6:42 PM said...

salam dear ratu..

kadang kita perlukan masa bersendiri.

dah nak dekat2 shutdown, so kena cepat2 charge battery...minta kekuatan dr DIA..

slamat menguatkan diri dear,,

Fiszah_pjo on April 07, 2011 7:18 PM said...

sabar je la..mungkin roda kehidupan ratu salju di bawah sekarang..tp pasti dia akan naik ke ats..saat bahgia akan muncul no worries

Nur_cahayamataku on April 07, 2011 10:27 PM said...

Sabar..Tabahkan hati..Jangan difikirkan sangat hati yang terluka...Fikir positif sentiasa.

kueh bakar on April 22, 2011 4:27 AM said...

M.A.S.A

Lilypie Maternity tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers
 

CINTA SANG RATU Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez