Daisypath Anniversary tickers

19 April 2011

Suami Yang Memahami Impian Semua Isteri...

Posted by rAtu saLju™ at Tuesday, April 19, 2011
Salam...

Alhamdulillah..Alhamdulillah dan Alhamdulillah..itu saja aku nak cakap..heheh..setelah apa yang aku lalui setahun lebih ini bersama suami tersayang. Aku jadi lebih menghargai apa itu hubungan suami isteri. 

Sebenarnya bukan senang nak dapat pasangan yang sejiwa. Yang selalu hadir dikala kita perlukannya,yang selalu menyokong dalam diam dikala 1 dunia menyalahkan kita. Alhamdulillah,aku punyai anugerah Allah itu.


Semalam aku n hubby penuhi temujanji bersama doc untuk rawatan ttc. Prosedur pertama yang perlu kami harungi adalah interview dari jururawat yang bertugas. Kemudian dia suruh amik darah. Aku amik darah n scan,manakala hubby plak amik darah n air kencing.

Aku just amik darah tapi x mo di scan sbb doc llki yang buat. Amat segan ok..Selepas semuanya selesai almost pukul 4.30ptg..kami pon terus ke masjid terdekat untuk solat. Aku yg gatai sangat nak dating terus ajak hubby gi PKNS s.alam..heheh

Pas makan n round2,kami duduk kat tepi tasik S.Alam tu n borak2..terasa amat sangat sedang bercinta..wuahahah...ok la..itu saja mau tulis.Aku nak enjoy reading blogs..heheh..
daaaa~salam

2 comments:

oranglidi on April 19, 2011 9:35 PM said...

wahh! romentisnya. baguih le kan.

rAtu saLju™ on April 22, 2011 4:09 PM said...

OWHHH...TERIMA KASIH YE...

Lilypie Maternity tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers
 

CINTA SANG RATU Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez