Daisypath Anniversary tickers

23 April 2011

Lepaskan Stress Dengan Memaki Orang lain..Faedahnya?

Posted by rAtu saLju™ at Saturday, April 23, 2011
Salam...

Lately aku da semakin aktif dengan twitter..Kepada sesape yg ada akaun twit leh folow daku n say hi so dat aku leh folow balik.. folow SINI

Banyak benda baru yang kita leh discover dengan twitter..bermula dengan kawan2,gambar[ht2 dgn yg ini],latest news dan cacian...errr...manusia boleh bergaduh dimana2 saja.Kadang2 aku pelik,benda kecik pon leh jadi besar. Adeh...masalah betul la. Dan yang paling suka hasad mendengki dan sibuk2 hal orang ni adalah orang Melayu.[Aku orang Bugis..wuahahah].

Kat FB da gado apetah lagik kat twitter rite? Agaknya susah juga M'sia ni nak maju dan semuanya dalam berkasih sayang kan?...selagi adanya manusia cenggini memang susah manusia tu nak maju..wuahahah..

Apa pun yang kita lakukan,realize la sumthing yang Allah sentiasa ada lihat dan dengar niat hati kita sebenarnya. Ada 2 pesanan,janganlah depan sangat malah teramat baik,namun di belakang umpat keji menjadi mainan. Jangan lah juga sangat2 hipokrit,nyatakan jika mahu menegur,namun biarlah ada alas pabila melakukannya.

Sampai disini dahulu..ketahuilah sesuatu "MANUSIA KINI SIBUK UNTUK MEMBETULKAN ORANG LAIN,NAMUN TIDAK SEDAR YANG DIA PERLU DIBETULKAN"...renung2kan dan selamat beramal..hehehe :D


1 comments:

Ryehanna on April 24, 2011 1:32 AM said...

aku br follow!

hehehe

@ryehanna

Lilypie Maternity tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers
 

CINTA SANG RATU Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez