Daisypath Anniversary tickers

22 April 2011

Ala...kena outstation lagi ke?

Posted by rAtu saLju™ at Friday, April 22, 2011
Salam...
Ekceli 2 hari lepas hubby dapat call dari kompeni di Kuantan yang projeknya hubby handle. Ada a bit problem,so hubby kena pi Kuantan on dat day jugak. Aku yang bajet memahami bila hal2 outstation ni cuba bersabar [padahal dlm hati memang rasa nak nges].(T___T)

 pic dari sini


Sebelum ni masa awal bulan x silap, aku ada ikut hubby ke Kuantan untuk 3 hari 2 malam. Aku just stay kat bilik hotel while my hubby wat kije. Tapi untuk kali ni aku kena stay kat umah mentua.uhhh! Aku bukan x suka duk sini,THE FACT is aku x suka duk sowang2 tanpa hubby kat tepi..uwawawa (T__T)

Hubby gi ke kuantan hari Rabu petang dan Khamis semalam dia balik kul 12 midnight. Then bila da balik,henpon dia keep ringing n messaging. Arghhhhh!.memula aku ok lagik,tapi bila da masuk call ke 2 yang macam x mo benti.Then,aku gtw hubby camni "Can i have my hubby rite now?". Hubby aku serba salah,pas reply mesej n 2,3 call dia off fon n say "Lantaklah apa nak jadi"... Errrr,adakah aku bersalah?

Sebenarnya,aku lagi kesian tengok muka exhausted hubby,dengan pening lagi.Itu pon aku x nak cakap sal ape2 ngan hubby,xmo dia tensen. Then,pagi Jumaat ni dapat cll lagi. Seem like dia kena gi Kuantan lagi! Aduhhhh...air mata da bergenang da.Then he hugs me n say."nanti kita pergi jalan2 ye pas abg balik dari Kuantan esok"..he try to calm me down. N aku jenis yang susah hati bila hubby da start kesat air mata aku. Aku rasa macam aku x menyokong dia pulak.

Ekceli bukan aku nak hubby 24jam,tapi i need time to spend with him.To talk anything whether it's important or not. Who cares? Ekceli bila aku start benti kije,aku nampak dia makin sibuk sampai aku start nak cari kije balik. Sometimes i feel lonely...[macam nak nyanyi lagu mr lonely la pulak] :P..hehehe.

So before hubby gi solat Jumaat tadi hubby da bagi special request untuk aku tolong kemaskan baju dia nak gi Kuantan. 3x dalam bulan yang sama hubby ke Kuantan.urghhh! Mana aku x berangin je macam Mentos [erk...xde kaitan]..Masa aku taip belog ni aku da settlekan beg baju b dan aku rasa sedih pulak,even dia gtaw nak pegi 1 hari je n balik hari. Tapi kalau projek tu ada masalah lagik? dia akan stay sampai benda tu elok balik. huhuhu

Ok la,da xde mud pulak nak cite banyak2. Mud tengah sedih lagi..tapi aku tak mo sedih2..aiseh..macammana ntah..k la dear..c u again..insyAllah

2 comments:

Anonymous said...

keje engineer ek?
susah gak kan
tp semua tu untuk masa depan gilang gemilang... :)

rAtu saLju™ on April 23, 2011 4:27 PM said...

a'ah engineer..
ssh jugak la..tapi ape2 pon kena la memahami...
thanks aea

Lilypie Maternity tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers
 

CINTA SANG RATU Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez