Daisypath Anniversary tickers

13 April 2011

Pabila Duit Terpaksa Difikirkan...

Posted by rAtu saLju™ at Wednesday, April 13, 2011
Salam...

Erm,da almost 6 hari aku kat Penang. Nak kata bawak hati tu x la,saja2 nak lari dari hectic Klang tu..acehhh..
Sekarang ni,bila duduk2 sorang2 kat sini [hubby kat Klang coz kije] aku fikir banyak benda. Tentang rumah sewa,tentang perbelanjaan,dan jenjalan. Semua tu menggunakan duit dan aku kena fikirkan sesuatu untuk tambah pendapatan famili.

Siyes,dunia yang menyesakkan macam ni yang semuanya perlukan duit,aku rasa macam x cukup je bila hanya hubby yang kije sorang2. Aku pon x tahu nak buat apa coz b4 ni aku mengajar. Bila da stop rasa macam x biasa coz slalu ada duit dalam tangan. Ni semua kena berkira..huhu

Ok la,aku x taw nak tulis apa lagi. Kena fikir apa aku nak buat lepas ni. huhu

1 comments:

Zawifatul Aziah on April 25, 2011 7:00 PM said...

salam ina..azie ni..weh ko de blog ek.br aku tau.huhu.jmpotla lawat blog aku ye..hehe..

eh ko dh benti keje ke?awat?

Lilypie Maternity tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers
 

CINTA SANG RATU Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez