Daisypath Anniversary tickers

07 December 2008

Salam Lebaran Aidil Adha

Posted by rAtu saLju™ at Sunday, December 07, 2008
bismillahirrahmanirrahim...

...Assalamualaikum wbkth..

aidil adha Pictures, Images and Photos

Pe kabar semua?..syok pabila es0k dah nak mnymbut Hari Kebesaran Umat Islam..*sgt2 teruja*.

Tiada ape sangat persiapan raya yg dibuat,namun semua kaum keluarga berkumpul pada esok hari...Alhamdulillah..Itu yg kita mahu.ssekali berkumpul..sgt2 meriah dgn gelak ketawa..tapi yg paling sy suka pabila berebut bilik air,berebut/beratur mnunggu mkn,usik mngusik..suasana yg sgt2 jarang kelihatan pada hari biasa.

Sy snarnya penakut nk tg0k lembu kn sembelih..heheh..1st tme msa sy tg0k,sy berumur 10thn x silap..msa tu ternmpak kwn lembu tersebut mnangis.hehe..sy jadi fobia seketika memakan daging lembu.asbab kesian..hehehe..tapi skrang tu yg paling sy sk nak mkn..daging korban!

Kepada semua,ingtlah pengorbanan yg dilakukan oleh Siti hajar dan anknya,Nabi Ismail serta Nabi Ibrahim.Kisah mereka Allah abadikan dgn adanya makam nabi Ibrahim dan segala perbuatan yg Siti hajar lakukan smasa mncari air dan perbuatan2 lain Allah abadikan pada masa kini dgn sesiapa yg menunaikan haji,akan melakukan perbuatan yang sma seperti Siti Hajar.Masya Allah!...Sungguh tggi nilai pengorbanan mereka di sisi Allah swt.Sem0ga kita semua dpt melakukan secebis pengorbanan yg dilakukan oleh kelurga mulia tersebut.

Akhir kalam...Salam Aidil Adha semua,semoga pengorbanan yg kita lakukan ikhlas semata2 kerana Allah..Insyallah...

Selamat menyambut hari raya aidil adha Pictures, Images and Photos

6 comments:

ibnmasir on December 07, 2008 9:23 PM said...

Selamat Hari Raye Korban..nanti rajin2 la hantar daging korban yg dh msk ye..hoho..

crescent on December 08, 2008 5:30 AM said...

salam raye korban..haha
ish2 xbest..
salam eid adha xD!
hmm baru best..hehe

makingahero on December 08, 2008 11:57 PM said...

Have a great day my dear friend....may god bless you bye takecare..

.: RuFaI :. on December 09, 2008 9:00 AM said...

ina salam aidiladha...wah besnye dpt makan daging korban...akk pas siap makan smlm da kena blk kl smula...xsmpat mkn daging korban...keja nye psl hari ni...hehe korban kan diri utk bekerja...:P

airina said...

salam aidiladha hik3 lalala5 =)

NoTy But Nice Zhoe on December 10, 2008 3:17 PM said...

harap tak tlmbt nk ucapkan salam aidiladha cik ratu.. :)

Lilypie Maternity tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers
 

CINTA SANG RATU Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez