Daisypath Anniversary tickers

31 December 2008

Memori 2008 Kini Menutup Tirainya...

Posted by rAtu saLju™ at Wednesday, December 31, 2008


Assalamualaikum wbkth...

Tirai penamat segala suka duka 2008 bakal berakhir dan permulaan sang suria 2009 bkl mnjelma. Bagaimana azam yg anda sematkan pd tahun 2008,adakah semuanya telah tercapai? separa tercapai? atau mngkin tiada harapan langsung untk t'capai? Pada sy,sy rs hnya secebis angan2 yg sy catatkan dlm diary yg telah mncapai.Msih jauh lagi perncgn yg sy atur belum trcpai lagi.

Cuma apa yg sy mampu ucpkan,nusrah Allah ttap melingkari sepanjg perjlann sy di tahun 2008.Apa yg terjadi spnjang 2008 akn mnjadi iktibar dan pengajaran buat sy dlm mematangkan diri serta usia.Ia sgt menyakitkan,hatta sy rasa,tahun ini merupakan tahun yg lebih kedukaan berbnding kegembiraan.


-mngintai kngn silam-

Pada tahun ini sy memulakan langkah mngenali dunia blog yg dulunya sy amik enteng.Malah kini blog merupakan diary ke 2 sy..hehe..orait la tu.meninggalkan kisah 'memori berkasih' yg mnganjak usia 7 thun,sgt mmberi tambaran hebat pd hti dn diri sy.Namun "malaikat kecil" sy hadir mmberi 1001 kekuatn dn sinar buat sy,mngatur kmbali cebisan kelopak kasih sy yg smkin melerai.

Ya,2008 1 thn yg mngenalkan sy pd Ne0-Zara-0chiE-Luth-ibnu-sis HaNa dn bbrapa 0rg rkan bl0gger yg setia mnjelajah ke hatikusuriakemboja.blogspot.com! Arigat0 g0zaimasu...0rg yg bnyk mmupuk sy agr bersikap positif ialah kak sina n kak rufai,sgt syg mereka itu.2008 juga pembuka tirai perniagaan sy dlm dunia bl0g,terima kasih krana sntiasa mny0kong sy.

Tahun yg mngangkat gelaran guru buat sy,dimana skrang sy dikelilingi 0leh si cilik yg dahagakan ilmu agama yg akan sy bimbingi.Sgt teruja mmbina dn mngutip saham akhirat.Semoga sy terus mnanam ikhlas dlm pengajrn dan mnjadi ustzh yg dedikasi serta tetap berusaha mnjadi pndidik yg terbaik,insyallah!


-sgt syg mereka itu-


Sy rsa,sy dh ckup bersedia untuk mngucapkan slmat tinggal tahun 2008 dan salam perkenalan 2009,dan smoga tahun 2009 akn mnjadi tahun yg meninggalkan 1001 kngn manis untuk di kng! Siapa tahu thun 2009 akn mnjadi tahun sy mnamatkan zman bujang...jeng...jeng...jeng..

SELAMAT TAHUN BARU 2009

~selamat tggal kngn lalu,semoga khadiran kngn baru akn melupakan kepedihan semalam~





10 comments:

pai_ilham al-adwa' on December 31, 2008 2:56 PM said...

kak ina syg!!
slmt tahun baru!
love u!
miss u!
nape tak online???

moga terus thabat di jalanNya dan mg bakal jd isteri solehah..aminnnn...

rAtu saLju™ on December 31, 2008 5:17 PM said...

masyeh sayam naufa...

slmat tahun baru jga..moga jadi ank yg solahah dan doktor yg dedikasi...

nnti nk jmpe naufa kat klinik k..heheh~

b strong gurl! Luv u...

/kembik

neo on December 31, 2008 7:11 PM said...

sadis ~~
2008..banyak kenangan pahit..

2008..banyak cita -cita yang belum sempat digapai..

2008..sgt banyak asaiment, dan dalam ujian pun masih meniru..

2008..kenal ko,sgt rock walopon ustazah.

hye 2009!!daku mahu bergumbira dan lupakan kenangan pahit..alalallaa...


p/s : dah kawen sok jangan lupe jemput aku ye..aku kuat makan tau

Luth Textile on December 31, 2008 7:59 PM said...

sedih2..

rAtu saLju™ on December 31, 2008 8:43 PM said...

t0 ne0= marilah bergumbira di tahun baru...aku pon nk ingt yg bagus2 je...

erm..klu kawen nti ko kn dtg awl t0long2 msak k..jgn lari..haip!

t0 Luth=terimas kesudian ats 'sedih itu'...lalalal~

/puyeng

ZARA 札拉 [사랑해~] on January 01, 2009 4:46 PM said...

Salam Cet Ratu..

Salam tahun Baru buat anda sayanag~

ghost_MaR on January 02, 2009 10:46 AM said...

2008 wat ak yg b'jiwa kental tetiber jd sensetip ...

byk malapetaka tol ...

syoh3 ... 2009 bior sesikit jerk malapetakanya ...

hahah

.: RuFaI :. on January 05, 2009 9:13 AM said...

hee thanks ina...wua terharu akak...papepun smoga tahun baru ni lebih bermakna buat kt sume...sama2 doa yg terbaik tau...luv u sist...:)

ibnmasir on January 05, 2009 2:23 PM said...

wei..ko nk kawen ke?xde ribut..tibe2 nk kawen..pe2 pon ak doakan yg t'baik utk ko..

airina said...

salam tahun baru 2009 & 1430 Hijrah

adeh, aku lmbt wish rupenyer hik3 lalala5
pe pun, mge thn ni m'bwa lbh keberkatan & kbhgiaan wat cikgu ina ye =)

Lilypie Maternity tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers
 

CINTA SANG RATU Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez