Daisypath Anniversary tickers

28 December 2009

Ku Menang Contest!

Posted by rAtu saLju™ at Monday, December 28, 2009
Salam eberibadi...


So soooooooooooorrrrrry lme x apdate,currently sgt bz nak wat preprtion 4 my solemnization day.Bnyk hal nak bncng n wat,bnyk bnda juga yg menuntut sy untuk menutup sebelah mta sketika untuk alam maya.Tapi sy tetap update Facebo0k sy.
Kad masih belum ditempah,jd x boleh nak layangkan kepada kwn2 alam maya sekalian.Jadi kepada semua peneroka Cinta Sang Ratu nieh,tunggu undangan k,insyallah sy bagi.Kepada yg nak n bagi alamat je la.Heheh...
Oh ya,kat sini juga ku nak ucap terima kasih buat ween.Ku menang dlm pertandingn yg dia anjurkan,x sangka snarnya leh menang,apapun Alhamdulillah~x tau lagi apa yg kudapat sebagai hadiah,wlw apapun daku terima dgn hati yg terbuka,insyallah akan ku buat post selepas hadiah ku terima ditgn.
oh ya,daku memrlukan bantuan anda semua untuk mencadangkan hadiah untuk bakal suami sebagai hantaran.Adeh...sy pening mau pkir..sampai sini dulu..nti sy wat blog walking.insyallah.


salam`





8 comments:

sI tEDI on December 28, 2009 8:57 PM said...

sob sob sob..
Tahniah!

oranglidi on December 29, 2009 12:39 AM said...

waaah!!

rAtu saLju™ on December 29, 2009 6:33 AM said...

si Tedi- masyeh tedi..x mo nanges..

Oranglidi- wooohh!!

░♥si lampu neon♥░ on December 29, 2009 10:08 AM said...

ko jangan lupa kan aku yer ratu...ko wed jauh laa kalau aku tak dapat dtg, aku minta maaf awal2...

rAtu saLju™ on December 29, 2009 3:44 PM said...

si lampu neon- heh..kena dtg jugak..klu x majuk la aku ngn kamu...lalala~

cinta lea ixora on December 29, 2009 8:32 PM said...

bestnye mng.. tahniah2 ;)

rAtu saLju™ on December 29, 2009 8:54 PM said...

Lea- masyeh lea..u to0~

dilot on December 30, 2009 7:36 AM said...

hadiah sebgai hantaran..

biasanya org bagi..kasut...wallet+belt..kemeja...

dilot pun tengah survey2...nak bagi apa

Lilypie Maternity tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers
 

CINTA SANG RATU Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez