Daisypath Anniversary tickers

08 December 2009

bantuan pernafasan SEGERA!..

Posted by rAtu saLju™ at Tuesday, December 08, 2009
Salam...

Kebizian yg menyebabkan kehilangan mud untuk berkarya.

maaf.

entahla,seakan seluruh hati tiada di blogspot ini untuk beberapa hari kerana masalah peribadi.Kehilangan identiti seorang ratu yg membeku dengan masalah.

Saya harap segera lah masalah ini berlalu,sy cukup lelah dgn masalah emosi yg akan buat sy sedikit lemah wlw tdak semuanya.Apa mslahnya ratu?

Err...ade sape2 leh bagi sy RM300?..wuahahah...itu sahaja,sy sedikit terdesak kala ini,namun masih tetap senyum dan gembira.aduhai...[malu bila terang2 bagitau nak RM300]

Tolong klik SINI ea,supaya ku boleh kumpulkan RM300 sebelum 15hb ni..dan membeli sesuatu untuk majlis walimahku.please...sume..klik hari2 ea..[malu lagi]

15 comments:

LORD ZARA 札拉 on December 08, 2009 10:44 AM said...

hehehe~

bagus sayang~~

rAtu saLju™ on December 08, 2009 11:04 AM said...

Lord Zara- ape yg bagusnya?

oranglidi on December 08, 2009 12:01 PM said...

dalam beg duit wa ade 20 sen je.. cmno la wa bleh tolong.. wa klik2 nuff je

Mawar_berduri on December 08, 2009 12:37 PM said...

dah klik2...semoga dapat kumpul RM 300... nak bli ape tu??.. RM 300 tu besar nilainya ...huhuhu

░♥si lampu neon♥░ on December 08, 2009 1:59 PM said...

waa ko kesempitan duit ke? duit gaji mana?

Jard The Great on December 08, 2009 2:45 PM said...

apa kata keje part time? ehehe

ahmad on December 08, 2009 3:49 PM said...

buat loanlah...hehehe

rAtu saLju™ on December 08, 2009 4:51 PM said...

oranglidi-xpe la,lu klik je gua nye Dapatwang kat atas tu ea...semoga berkat hidup lu

rAtu saLju™ on December 08, 2009 4:51 PM said...

Mawar berduri- masyeh mawar.dtg lagi esok untuk klik ea...syg kamu!

rAtu saLju™ on December 08, 2009 4:52 PM said...

si lampu neon-huhuhu...duet aku lmbat dapat..sian aku...

rAtu saLju™ on December 08, 2009 4:52 PM said...

jard - x le,xde sape nak pekerja 3 minggu cam aku..sian lagik

rAtu saLju™ on December 08, 2009 4:52 PM said...

Ahmad-daku x le wat loan..sian daku..

sI tEDI on December 08, 2009 8:58 PM said...

bagilah aku rm 300 lak!!

cik EPAL on December 09, 2009 2:03 PM said...

rm300?? :)

Dak Wan on December 13, 2009 5:19 PM said...

Semoga murah rezeki.

Lilypie Maternity tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers
 

CINTA SANG RATU Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez